زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اسلایدر دوم » هالک ایرانی؛ بچه بیا پایین سرمون درد گرفت
تاریخ انتشار : 2022/02/27 - 11:34
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 147966
 957 بازدید

هالک ایرانی؛ بچه بیا پایین سرمون درد گرفت

سجاد غریبی یک ورزشکار ناشناخته در ایران است ولی به اندازه معروف‌ترین ورزشکاران فالوور دارد.

هالک ایرانی؛ بچه بیا پایین سرمون درد گرفت

سجاد غریبی یک ورزشکار ناشناخته در ایران است، ولی به اندازه معروف‌ترین ورزشکاران فالوور دارد. او مدعی است قهرمان پاورلیفتینگ استان بوشهر شده، اما در سال ۱۳۹۰ به دلیل مصدومیت مجبور شده این رشته را کنار بگذارد. سجاد غریبی به خاطر فیزیک عجیب و غریب و شباهتش به هالک، ابرقهرمان کتاب‌های مصور امریکایی، به شهرتی ناگهانی دست یافته است.

ویدیوی منتشر شده از رویارویی او با مارتین فورد توجه بسیاری را به فیزیک بدنی او جلب کرده است. دیدار رسمی این دو نفر قرار است دوم آوریل در سالن O ۲برگزار شود، اما این دو نفر که در دوبی حضور دارند روز پنجشنبه برای اولین بار رو در روی یکدیگر قرار گرفتند. نکته عجیب تقابل تفاوت قد قابل توجه بین سجاد غریبی و مارتین فورد بود که توجه بسیاری را جلب کرده است. علیرغم داشتن لقب هالک ایرانی، این ورزشکار به شکل واضحی از رقیب خود کوتاه قامت‌تر است و به نظر می‌رسد که این موضوع در رقابت ماه آوریل برای او دردسرساز شود. انتشار این تصاویر باعث شده که بسیاری از کاربران نیز به این موضوع توجه کنند و حتی ادعا کنند که تصاویر منتشر شده از این ورزشکار پیش از این فتوشاپ بوده یا با تکنیک‌های خاصی فیلمبرداری و تصویربرداری شده است.

سیدزاده در روزنامه شهرآرا نوشت: همه دارند از آن با عنوان «آبروریزی» و «مضحکه» و «رسوایی» یاد می‌کنند. دارند می‌گویند همه‌چیز دروغ و دغل بوده است. دارند از این می‌گویند که فتوشاپ چه کار‌ها که نمی‌تواند بکند و در عوض، چه گنجشک‌هایی که می‌تواند رنگ کند و جایش قناری تحویل ملت بدهد! همه دارند از قدرت و نفوذ شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که از یک جایی به بعد بالاخره جنس بنجل و تقلبی را از اصل تمیز می‌دهد و تنه به تنه فضای حقیقی می‌زند! حتما تا امروز شما هم ویدئوی درگیری سجاد غریبی که به دلیل قد و قواره‌اش به «هالک و هرکول ایرانی» معروف است با مارتین فورد انگلیسی دیده‌اید. ویدئویی که این دو نفر را در دبی نشان می‌داد که بعد از کری‌خوانی‌های فراوان رودر‌روی هم قرار گرفتند که البته غریبی با یک ضربه فورد به عقب پرت شد. حالا بسیاری از کاربران دارند به بهانه انتشار همین مبارزه نه چندان جذاب برای ما، ویدئو‌ها و فیلم‌های گذشته را هم به اشتراک می‌گذارند و تجزیه و تحلیل می‌کنند. فیلم‌هایی از مبارزات پیشین او که حالا باعث شده خیلی‌ها بگویند همان‌ها هم الکی بوده و همه مشت ولگد‌هایی که در تمریناتش نثارش می‌شود بی‌خود و بی‌جهت است.

به انضمام کلی سؤال و صحبت دیگر. اینکه اصلا سجاد غریبی چه کسی است وچطور شد هالک ایرانی؟ اینکه آیا پای پول در میان است؟ چقدر؟ اینکه ما گول خوردیم و فکر کردیم سجاد غریبی چیزی دست‌کم از هالک سبزرنگ و جنگجو و مبارز فیلم‌های هالیوودی ندارد؛ اما در واقعیت چه؟ قرار است با همین تمرینی که پیش‌بینی آن دیدار رسمی را هم ممکن می‌کند، به مصاف رقیبش برود؟ زمان کمی نیست که حرف از این دو مبارز در فضای مجازی به گوش می‌رسد. دلیل آن هم دیداری است که قرار است این دو نفر در دوم آوریل، یعنی حدود یک ماه دیگر، باهم داشته باشند. در ظاهر قرار است این رقابت در چهار وقت دو دقیقه‌ای برگزار شود و اتحادیه بوکس حرفه‌ای بر آن نظارت کند. هالک ایرانی، اما از اواسط دهه ۹۰ بود که در اینستاگرام به شهرت رسید. اینستاگرامی که برای او حسابی آمد داشت و حتی بعد از مبارزه نچسب دو روز گذشته، دنبال‌کنندگان صفحه او را بیشتر کرد.

او یک جوان متولد ۱۳۷۰ در اهواز است که سابقه حرفه‌ای ورزشی ندارد و خودش گفته تنها دوره‌ای سابقه بدنسازی و فعالیت در رشته بوکس دارد. این در حالی است که فورد سال‌ها در حال تمرین در رشته هنر‌های رزمی ترکیبی بوده است و یکی از علاقه‌مندان جدی این رشته ورزشی محسوب می‌شود. تناقضی که حدس و گمان‌ها را درباره یک پول هنگفت به میان آورده است. روزنامه هفت صبح در این‌باره نوشته است: «برای مسابقه دوم آوریل سجاد‌غریبی و مارتین فورد از مدتی پیش بلیت‌فروشی شروع شده که قیمت پایه هر بلیت ۴۰ پوند معادل یک‌میلیون‌و ۵۰۰ هزار تومان است. محل برگزاری این مبارزه یعنی سالن o۲ arena حدود ۲۰ هزار نفر ظرفیت دارد و با فرض پر شدن تمام صندلی‌ها، ۳۰ میلیارد تومان بلیت‌فروشی انجام می‌شود. حتما درصدی از عواید حاصل از برگزاری این مبارزه نصیب او و اسپانسرهایش می‌شود. ضمن اینکه صفحه اینستاگرام او هم به همین بهانه رونق بیشتری گرفته است.» این در حالی است که برخی ادعا‌ها می‌گوید او صرفا به واسطه حضور در این رقابت پولی معادل ۳۰۰ هزار‌دلار دریافت می‌کند.

سبک تمرینی غریبی پیش از این از سوی هواداران زیر سوال رفته بود و فورد نیز ویدیو‌های عجیب منتشر شده از او را «شرم‌آور» خوانده بود. این ورزشکار بریتانیایی مدعی شده بود که پیروزی برابر غریبی در ماه آوریل دستاورد خاصی برای او به حساب نمی‌آید. فورد پیش از این به میرر گفت: «من فقط می‌خواهم سرش را خرد کنم. این هیچ حس پیروزی یا غروری به من نمی‌دهد، چون اساسا فکر نمی‌کنم که او چیزی برای عرضه داشته باشد و کاری کند که من احساس غرور کنم. این مبارزه برای من برطرف کردن چرندیاتی است که در چند سال اخیر مطرح شده است.»


برچسب ها : ,
دسته بندی : اسلایدر دوم , تله تایپ , خبر داغ , مطالب خواندنی
ارسال دیدگاه