زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» تله تایپ » کوهساری در تذکری: نمایندگان از توضیحات دولت درباره حذف ارز ترجیحی قانع نشدند
تاریخ انتشار : 2022/01/23 - 11:16
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 146919
 142 بازدید

کوهساری در تذکری: نمایندگان از توضیحات دولت درباره حذف ارز ترجیحی قانع نشدند

یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ با بیان این‌که نمایندگان از توضیحات دولت درباره حذف ارز ترجیحی قانع نشدند، گفت: باید هیات رئیسه جلسه‌ای درباره موضوع حذف ارز ترجیحی و قرارداد ایران و چین و ایران و روسیه برگزار کند.

کوهساری در تذکری: نمایندگان از توضیحات دولت درباره حذف ارز ترجیحی قانع نشدند

به گزارش ایسنا، غلامعلی کوهساری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار کرد: حذف ارز ترجیحی که در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ مطرح شده، موضوع بسیار مهمی است که انجام شدن آن باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم و حوزه تولید می‌شود.

وی ادامه داد: در این بین دولت نتوانسته نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه اعضای تلفیق را برای حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی قانع کند، من مخالف حذف ارز ترجیحی به شکل موجود هستم و معتقدم حذف شدن یکباره و یک مرتبه ارز ترجیحی باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم می‌شود.

نماینده مردم آزادشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین در تذکر دیگری گفت: ما از مفاد قرارداد ایران و چین و ایران و روسیه و مذاکرات وین اطلاعی نداریم، هیات رئیسه جلسه‌ای غیرعلنی با حضور وزیر خارجه تشکیل دهد تا نمایندگان از وضعیت مطلع شده و پاسخگوی مردم باشد.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که اداره جلسه مجلس را برعهده داشت، در پاسخ به این تذکر گفت: هیات رئیسه جلسات روزهای سه‌شنبه را مختص کارهای نظارتی انجام داده و در روزهای سه‌شنبه کارهای نظارتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.


برچسب ها : ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه