زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اسلایدر دوم » چگونه با کودکان خود درباره پورن صحبت کنیم؟
تاریخ انتشار : 2022/01/08 - 11:06
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 146434
 626 بازدید

چگونه با کودکان خود درباره پورن صحبت کنیم؟

بسیاری از والدین برای صحبت کردن در مورد مسائل جنسی با فرزندان خود مشکل دارند. شما تا به حال با فرزند خود در مورد مسائل جنسی صحبت کرده‌اید؟ شاید خجالت می‌کشید یا نمی‌دانید چگونه باید در این موارد صحبت کرد؟

چگونه با کودکان خود درباره پورن صحبت کنیم؟

یا این که می‌ترسید حریم والدین – فرزندی بین شما خدشه‌دار شود؟ در این مطلب نکات ساده و طیف وسیعی از پیشنهادات عملی ارائه می‌شود که به والدین برای گشودن باب صحبت با فرزندان خود کمک می‌کند.

از سوی دیگر با توجه به میزان ارتباطات مجازی و دسترسی کودکان به اینترنت و شبکه های اجتماعی لازم است تا کودکان خود را هر چه زودتر و بر اساس استاندارهای علمی برای سنین مختلف با مسایل جنسی آشنا کنیم.

سن کافی برای صحبت کردن در مورد این مسائل ۹ یا ۱۰ سالگی است، و حالت ایده‌آل این است که صحبت‌ها قبل از دسترسی فرزند به گوشی هوشمند رخ دهد.

بحث کودکان و پورن بعد از آن دوباره داغ شد که بیلی آیلیش ماه گذشته از تاثیر مخرب تماشای پورن بر خود در سنین کودکی پرده برداشت.

این خواننده مطرح گفت که از ۱۱ سالگی پورن دیده و اعتیاد پیدا کرده، طوری که کابوس می‌دیده و برایش مشکل شده بود.

طبق راهنمای کمیسیونر کودکان، فقط یک چهارم والدین فکر می‌کنند فرزندشان پورن آنلاین تماشا می‌کنند، اما در واقعیت بیش از نیمی از کودکان ۱۱ تا ۱۳ ساله پورن دیده‌اند، و بسیاری از آنها می‌گویند که تصادفا با فیلم‌ پورن مواجه شده‌اند.

وب سایت سواد زندگی در این رابطه نوشته است: آموزش جنسی به معنای صحبت کردن در مورد تمام مسائلی است که با رشد و نمو جنسی کودکان و جوانان مرتبط است. عناوینی شامل بدن، حریم خصوصی، نیازهای جنسی، رفتارهای جنسی، و “جایگاه” رابطه جنسی در زندگی افراد.

تحقیقات نشان می دهد والدین معمولاً برای گفتگو درباره مسائل جنسی با فرزندان خود اعتماد به نفس زیادی ندارند و به این ترتیب فرزندان اطلاعات با ارزشی را که می تواند به آنها در آموزش جنسی کمک کند، از دست می دهند.

آنچه را که قصد دارید در مورد مسائل جنسی با فرزند خود در میان بگذارید، قبلاً تمرین کنید. کلمات و واژه های مناسب را بیابید تا در زمان صحبت از آنها راحت باشید.

منتظر نمانید تا فرزندتان موضوع را مطرح کند. آنها ممکن است فکر کنند که شما ناراحت یا عصبانی می شوید یا برای این مسائل آماده نیستید و بنابراین از شما سوال نمی کنند. بنابر این لازم است تا شما برنامه ریزی کنید که خودتان مکالمات مربوط به آموزش جنسی را شروع کنید.

سعی کنید گفتگوها را به عنوان بحث دو طرفه ببینید نه سخنرانی یا نصیحت. هدف تنها این نیست که اطلاعاتتان را به فرزند منتقل کنید بلکه باید بتوانید شرایط و گفتگو را به گونه ای مدیریت کنید که فرزند شما به راحتی پرسش ها، افکار و احساساتش را با شما در میان بگذارد.

سعی کنید گفتگو‌ها را به عنوان بحث دو طرفه ببینید نه سخنرانی یا نصیحت. هدف تنها این نیست که اطلاعاتتان را به فرزند منتقل کنید بلکه باید بتوانید شرایط و گفتگو را به گونه‌ای مدیریت کنید که فرزند شما به راحتی پرسش ها، افکار و احساساتش را با شما در میان بگذارد.

چند نکته مهم را در این رابطه بدانید که بهتر است هنگام صحبت در این خصوص رعایت شود.

هه

هه

هه

هه

هه

هه

هه

هه

هه


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اسلایدر دوم , خبر داغ , مطالب خواندنی
ارسال دیدگاه