زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۱
» اجتماعی » شهر زيرزميني ميزبان هنرمندان بيستمين جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی مي شود
تاریخ انتشار : 2021/12/07 - 13:29
 کد خبر: 144822
 113 بازدید

متروی تهران صحنه اجرای بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی

شهر زيرزميني ميزبان هنرمندان بيستمين جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی مي شود

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: همزمان با آغاز بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی، متروی تهران میزبان اجرای بخش میدانی این جشنواره می‌باشد.

شهر زيرزميني ميزبان هنرمندان بيستمين جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی مي شود

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه سيد محمد نقيب افزود: به منظور ترویج هنرهای نمایشی و همزمان با بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در پهنه رودکی، ایستگاه‌های متروی تئاترشهر و میدان جهاد صحنه اجرای نمایش‌های منتخب می‌باشد.

وي با اشاره به اينكه اجرای نمایش‌های این جشنواره در متروی تهران طبق جدول دبیرخانه جشنواره، از شانزدهم تا بیستم آذرماه ۱۴۰۰ ارایه شده گفت: علاقه مندان مي توانند با حضور در ایستگاه تئاترشهر از ساعت ۱۱ و ایستگاه میدان جهاد از ساعت ۱۶:۳۰ شاهد نمايش هنرمندان و گروه‌های مختلف نمایشی باشند.

نقيب گفت: در این جشنواره مسافران شهر زیرزمینی شاهد اجرای نمایش‌های سنتی همچون خیمه‌شب بازی، شبیه‌گردانی، نقالی، پرده‌خوانی و سیاه‌بازی می‌باشند.

گفتنی است شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در تعاملی که با دبیرخانه بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی دارد علاوه بر اجرای بخش میدانی این جشنواره در ایستگاه‌های منتخب، در زمینه اطلاع‌رسانی جشنواره در فضاهای مترو نیز همکاری داشته باشد.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , حمل و نقل , خبر داغ
ارسال دیدگاه