زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» خبر داغ » انتخاب یک متخصص قلب و عروق خوب
تاریخ انتشار : 2021/12/04 - 12:40
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 144654
 107 بازدید

انتخاب یک متخصص قلب و عروق خوب

یکی از مهم ترین خدماتی که توسط پزشکان قلب و عروق انجام می‌ شود؛ درمان مشکلات مادرزادی می باشد. اغلب افراد زمانی که دچار درد قلب می‌ شوند به پزشک متخصص قلب و عروق مراجعه می ‌کنند.‌

انتخاب یک متخصص قلب و عروق خوب

متخصص قلب و عروق کیست؟

متخصص قلب و عروق پزشکی است که پس از اتمام دوره پزشکی عمومی، وارد تخصص قلب شده است. پزشک های متخصص قلب و عروق به طور تخصصی و ویژه مطالعات مربوط به بیماری های قلبی و همچنین عروق مختلف از جمله ورید ها و شریان ها را انجام می‌ دهند. در ادامه در خصوص خدماتی که توسط متخصصین قلب و عروق ارائه می شود؛ توضیحات بیشتری می دهیم.

درمان مشکلات مادرزادی

یکی از مهم ترین خدماتی که توسط پزشکان قلب و عروق انجام می‌ شود، درمان مشکلات مادرزادی می باشد. اغلب افراد زمانی که دچار درد قلب می‌ شوند به پزشک متخصص قلب و عروق مراجعه می ‌کنند.‌ در اولین مرحله این کار، مشکلات بیمار را شناسایی کند. یکی از دلایلی که می تواند سبب بروز درد در ناحیه قفسه سینه یا به طور کلی درد قلب شود، مشکلات مادرزادی است.‌ احتمال این که این مشکلات مادرزادی قلبی، هنگام تولد تشخیص داده نشود زیاد است. افراد مختلف ممکن است در شرایط گوناگون از وجود بیماری مادرزادی خود با خبر شوند. پزشکان متخصص قلب و عروق، می توانند به درمان این مشکلات مادرزادی مانند مشکلات تشکیل نشدن کامل دریچه های قلبی کمک کند.

برطرف کردن انسداد عروق قلبی

یکی دیگر از مهم‌ ترین خدماتی که توسط متخصص قلب و عروق انجام می شود؛ برطرف کردن انسداد عروق می باشد. انسداد عروق در اثر سکته یا موارد دیگر ممکن است به وجود بیاید. اما به طور کلی انسداد عروق بسیار خطرناک است زیرا مانع از رسیدن خون و مواد مورد نیاز سلول‌ های بدن به آن ها می شود. در صورت بسته شدن رگ ها، پزشکان متخصص قلب و عروق می توانند از روش های گوناگون برای برطرف کردن انسداد عروق استفاده کنند. گاهی اوقات ممکن است برای باز کردن عروق قلبی نیاز به استفاده از جراحی باشد جراحان قلب و عروق باید جراحی را انجام دهند.لیست پزشکان متخصص قلب و عروق در شیراز ، اصفهان وسایر شهرهای ایران را در سایت پی جو میتوانید مشاهده نمایید.

انجام تست ورزش

یکی دیگر از خدماتی که توسط متخصص قلب و عروق ارائه می شود؛ انجام تست ورزشی می باشد. در تست ورزش وضعیت عملکرد بدن و از همه مهم تر قلب، در دو حالت استراحت و فعالیت ورزشی بررسی می‌ شود. این بررسی می تواند یک ابزار مهم برای تشخیص مشکلات و محدودیت های احتمالی قلب باشد.مراکز معتبر تست ورزش را در سایت پی جو میتوانید مشاهده نمایید.

نارسایی قلبی

یکی دیگر از بیماری هایی که توسط متخصص قلب و عروق بررسی شده و درمان می شود نارسایی قلبی می باشد. نارسایی قلبی ناشی از عدم دسترسی قلب به خون کافی برای پمپاژ آن به بخش‌ های مختلف بدن می باشد. نارسایی قلبی ممکن است به دلیل های گوناگون اتفاق بیفتد. در هنگام بروز این مشکلات به قلب فشار می‌ آید و عملکرد طبیعی آن دچار مشکل می شود. متخصص آنژیوپلاستی در شیراز ، تبریز وسایر شهرهای ایران در سایت پی جو درج شده اند.

برطرف کردن انسداد عروق قلبی

مشکلات عروق شریانی یا وریدی

پزشکان متخصص قلب و عروق می ‌توانند مشکلات شریانی و وریدی را تشخیص داده و درمان کنند. بروز این مشکلات می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد. یکی از بیماری هایی که سبب می شود به طور مثال افزایش فشار وریدی از جمله مشکلات عروقی هستند که توسط متخصص قلب و عروق قابل درمان شدن است. باید گفت عروق کرونر که در واقع عروق خون رسان به خود قلب هستند نیز می توانند دچار نارسایی شوند. بیماری های عروق کرونری نیز باید توسط دکتر قلب بررسی شود تا افراد مبتلا به این مشکل توسط متخصصان قلب تحت درمان قرار بگیرند.

 


برچسب ها : , ,
دسته بندی : خبر داغ , سلامت
ارسال دیدگاه