زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱
» اقتصادی » لزوم تهیه پیوست فرهنگی و رسانه‌ای در حوزه فناوری اطلاعات
تاریخ انتشار : 2021/10/20 - 11:12
 کد خبر: 142611
 98 بازدید

وزیر ارتباطات تاکید کرد:

لزوم تهیه پیوست فرهنگی و رسانه‌ای در حوزه فناوری اطلاعات

 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای هر اقدام و عملی در حوزه فناوری اطلاعات، تهیه پیوست فرهنگی و رسانه‌ای الزامی است تا افکار عمومی را اقناع کند.

لزوم تهیه پیوست فرهنگی و رسانه‌ای در حوزه فناوری اطلاعات

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، «عیسی زارع‌پور» در جلسه شورای معاونان این وزارتخانه، «علی‌اصغر انصاری» را به عنوان معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و «مهدی سالم» را به عنوان مشاور فرهنگی و رسانه‌ای معرفی کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه گفت: فناوری اطلاعات یک فناوری اجتماعی است و باید نگاه فرهنگی و رسانه‌ای با طرح‌های توسعه این حوزه آمیخته باشد.

وی با اشاره به اینکه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات باید مغز متفکر برای بخش ICT کشور باشد، افزود: تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این معاونت نه تنها در ستاد، شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت ارتباطات، بلکه در بخش فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور نیز باید تاثیرگذار باشد.

زارع‌پور تصریح‌کرد: این برنامه‌ها باید در مسیر اهداف کلان کشور که محور آن شبکه ملی اطلاعات است قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم دست‌یابی به اهداف و راهبردهای این حوزه، ادامه‌داد: این معاونت باید چشم بیدار وزارت ارتباطات باشد و وضعیت ICT کشور را با شاخص‌های قابل سنجش، لحظه به لحظه رصد کند.

بر اساس این گزارش، در پایان این جلسه وزیر ارتباطات از «فرهاد معارفی» معاون سابق برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و «مهدی کریمی» مجری و دبیر سابق شبکه ملی اطلاعات در وزارت ارتباطات تقدیر کرد.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اقتصادی , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه