زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» تله تایپ » مسعود شجاعی دوباره کاپیتان شد
تاریخ انتشار : 2021/10/18 - 12:39
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 142456
 81 بازدید

مسعود شجاعی دوباره کاپیتان شد

در مراسم رونمایی از پیراهن باشگاه نساجی مجری برنامه که مجتبی ابراهیمی مدیر رسانه باشگاه بود از مسعود شجاعی به عنوان کاپیتان نساجی در فصل جدید مسابقات نام برد.

مسعود شجاعی دوباره کاپیتان شد
در سال های اخیر حامد شیری کاپیتان نساجی بود که در قلب خط دفاعی این تیم به میدان می رود. حامد شیری در نساجی چهره شد و بعد از نساجی سال های سال با پیراهن تیم سایپا در بازی های لیگ برتر به میدان رفت. او دو سه فصل گذشته بود که به نساجی برگشت و بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بست اما با حضور مسعود شجاعی در اردوی تیم مازنی کاپیتان این تیم تغییر کرد و حالا قرار است نساجی با کاپیتانی مسعود شجاعی وارد بازی های این فصل لیگ برتر شود.
مسعود شجاعی که به تازگی قرارداد دو ساله با نساجی امضاء کرده و البته تعیین دستمزدش در این باشگاه را به مالک آن واگذار کرده هیچ اصراری برای دریافت بازوبند کاپیتانی نساجی نداشت اما حامد شیری بعد از حضوراین بازیکن در اردوی تیم مازنی بازوبند کاپتانی تیم را در اختیار وی قرار داد. هم چنین تلاش هایی صورت گرفت که با کسب اجازه از خانواده نادر دست نشان مسعود شجاعی با پیراهن شماره ۷ وارد میدان شود اما بازیکن فصل گذشته تراکتور با این موضوع مخالفت کرد و قرار است در فصل جدید با پیراهن شماره ۱۷ یا ۲۵ در بازی ها به میدان برود. او در بازی های دوستانه پیراهن شماره ۷۷ و ۱۷ را برتن کرد.
تیم نساجی در اولین بازی خود در فصل جاری بازی ها میزبان فجر سپاسی خواهد بود که این دیدار روز سه شنبه ساعت ۱۶ در استادیوم شهدای ساری برگزار می شود.

برچسب ها :
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه