زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱
» اجتماعی » دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه ۹۹ استانی را به مجلس ارائه می‌دهد
تاریخ انتشار : 2021/10/18 - 11:41
 کد خبر: 142444
 93 بازدید

دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه ۹۹ استانی را به مجلس ارائه می‌دهد

مدیر کل تدوین تفریغ بودجه دیوان محاسبات کل کشور گفت: به زودی دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه ۹۹ استانی را به مجلس ارائه خواهد کرد.

دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه ۹۹ استانی را به مجلس ارائه می‌دهد
به نقل از خانه ملت، محمد طلوعی مدیر کل تلفیق و تدوین تفریغ بودجه دیوان محاسبات کل کشور با اشاره به اینکه به زودی دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه ۹۹ استانی را به مجلس ارائه خواهد کرد، گفت: گزارش تفریغ بودجه سال ۹۹ به صورت کلی تهیه شده است و به زودی این گزارش در دو بخش دستگاهی و استانی تدوین و به مجلس ارسال خواهد شد.
وی تصریح کرد: دیوان محاسبات کل کشور مانند هر سال گزارش تفریغ را در بخش‌های مختلف برای مجلس، دولت و سایر مراجع نظارتی ارسال خواهد کرد.
مدیر کل تلفیق و تدوین تفریغ بودجه دیوان محاسبات با اشاره به سخنان رئیس جمهور مبنی بر اینکه بودجه سال ۱۴۰۱ براساس آمایش سرزمینی تنظیم خواهد شد، تصریح کرد: بودجه ریزی بر اساس آمایش سرزمینی موضوعی بسیار مهم است که می‌تواند ظرفیت های استانی را شناسایی و با توجه به آن اعتبار را تخصیص دهد، قطعا این نحوه بودجه‌ریزی بسیار تاثیرگذار است و می تواند در توسعه متوازن در کشور و ایجاد عدالت تاثیر بگذارد.
طلوعی همچنین در خصوص گله‌مندی برخی نمایندگان مجلس به عدم تخصیص بودجه های استانی در زمان مناسب و به میزان عادلانه، بیان کرد: بررسی گزارش تفریغ بودجه استانی نیز می‌تواند در امر بودجه‌ریزی در سال آینده راهگشا باشد و براساس نیاز و نحوه هزینه کردها بودجه برای مسائل مهم استانی تخصیص پیدا کند اما از سوی دیگر نمایندگان مجلس باید به مسائل نگاه ملی داشته باشند.

برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه