زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اجتماعی » رئیسی اعتماد عمومی را بالا برده است/ روحانی دولت را مختل کرده بود
تاریخ انتشار : 2021/10/17 - 10:23
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 142304
 66 بازدید

عضو شورای مرکزی فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی مجلس گفت:

رئیسی اعتماد عمومی را بالا برده است/ روحانی دولت را مختل کرده بود

عضو شورای مرکزی فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی مجلس گفت: رئیسی تحول بسیار خوبی را در نوع ارتباط بین مسئولان و مردم ایجاد کرده که منجر به افزایش سطح اعتماد عمومی شده است.

رئیسی اعتماد عمومی را بالا برده است/ روحانی دولت را مختل کرده بود
علی اکبر کریمی ، با اشاره به سفرهای استانی رئیس‌جمهور، اظهار داشت: رئیس جمهور از ابتدای فعالیت خود سفرهای استانی را در دستور کار قرار داده، این در حالی است که حسن روحانی در طول مدیریت خود بسیار کم تحرک بود و حتی حاضر نبود در مجلس شورای اسلامی حضور یابد.
وی با بیان اینکه سفرهای استانی و دیدارهای مردمی در اولویت دولت تدبیر و امید نبود، گفت: روحانی نه تنها سفرهای استانی را مورد توجه قرار نمی‌داد، بلکه فرصت دیدار را به وزرای خودش هم نمی‌داد و بارها وزرای وی گلایه می‌کردند که نمی‌توانند با روحانی ملاقات کنند.
عضو شورای مرکزی فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی مجلس تصریح کرد: این روحیه دولتمردان سابق باعث ایجاد اختلال در کار دولت و مردم شد اما خوشبختانه رویکرد رئیسی کاملاً متفاوت با روحانی است و وی معتقد به ارتباط نزدیک و تعامل گسترده با مردم است.
کریمی ادامه داد: رئیسی تحول بسیار خوبی را در نوع ارتباط بین مسئولان و مردم ایجاد کرده و تقویت رابطه بین مردم و دولت منجر به افزایش سطح اعتماد عمومی شده است.
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی درباره آثار مثبت سفرهای استانی دولت سیزدهم، گفت: سفرهای استانی رئیس‌جمهور و و دیگر اعضای کابینه باعث می‌شود که آنان آشنایی مفصلی با شرایط نقاط مختلف کشور پیدا کنند، مشکلات آنان را از نزدیک ببینند و برای رفع آن راهکاری بیاندیشند.
کریمی بیان کرد: دولتمردان باید این رویه سفرهای استانی خود را به صورت مرتب ادامه دهند تا نهایتاً در شش ماه اول فعالیت خود به همه استان‌ها سفر کنند که این مسئله منجر به رفع سریع مشکلات نقاط مختلف کشور خواهد شد.
وی تاکید کرد: علاوه بر اینکه سفرهای استانی رئیس‌جمهور در رفع مشکلات مناطق مختلف کشور تاثیر بسزایی دارد، این اقدام مهم می‌تواند حلقه اتصال بسیار خوبی بین دولت و مردم باشد و هم افزایی و همکاری لازم بین دولتمردان برای تحقق مطالبات مردم و رفع مشکلات آنان را در پی داشته باشد.

برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , سیاسی , شهری
ارسال دیدگاه