زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» انتخاب سردبیر » مددی:‌ در فضای مجازی دست های پشت پرده را دیدم
تاریخ انتشار : 2021/09/26 - 11:46
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 141168
 444 بازدید

مددی:‌ در فضای مجازی دست های پشت پرده را دیدم

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: اگر شرایط واقعی استقلال را می دانستم مسئولیت این باشگاه را قبول نمی‌کردم.

مددی:‌ در فضای مجازی دست های پشت پرده را دیدم

احمد مددی درباره اینکه آیا جدایی از باشگاه استقلال سبب خوشحالی یا ناراحتی‌اش شده است اظهار داشت: واقعا کار در استقلال خیلی سخت است.

وی در مورد اینکه اگر در گذشته حق انتخاب داشت باز هم به این باشگاه می‌رفت توضیح داد: خیر، اگر شرایط واقعی استقلال را می‌دانستم هرگز مسؤولیت مدیرعاملی را نمی‌پذیرفتم. اکنون که از باشگاه استقلال جدا شده‌ام باید بگویم در این ۱۰، ۱۱ ماه اقدامات خیلی خوبی انجام شد و خوشحال هستم از اینکه توانستم امانت را به عزیز دیگری بسپارم. می‌دانید تغییرات مدیریتی‌ هم جزئی از ورزش است و مانند یک چوب دو امدادی است که آن را به هم‌تیمی‌ات می‌سپاری. خوشحالم که این چوب را به مدیر بعدی سپردم.

مددی در خصوص اینکه خیلی از هواداران تصور می‌کنند این چوب از دست وی افتاد یا با آسیب‌دیدگی به مدیر بعدی سپرده شد توضیح داد: خیر، با افتخار می‌گویم این چوب را به دست مدیر بعدی سپردم.

مدیرعامل پیشین استقلال درباره توصیه‌اش به مصطفی آجورلو برای مدیریت در این باشگاه خاطرنشان کرد: سال‌ها بود تودیع و معارفه‌ای مانند روز گذشته در باشگاه استقلال سابقه نداشت. جملگی مدیران قبلی با قهر یا به شکل دیگری کنار رفتند، اما شرایط امروز استقلال با ۱۱ ماه قبل کاملاً متفاوت است. استقلالی را تحویل گرفتم که ۵۰ میلیارد تومان بدهی داشت و اگر این مبلغ پرداخت نمی‌شد پنجره نقل و انتقالاتی بسته می‌ماند و مجوز حرفه‌ای باشگاه ابطال می‌شد. به هیچ عنوان در آن حالت نمی‌توانستیم در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم.

مددی اضافه کرد: بسته ماندن پنجره منجر به کسر ۶ امتیاز و در ادامه سقوط به یک رده پایین‌تر می‌شد اما پنجره استقلال امروز باز است و باشگاه در آستانه اخذ مجوز حرفه‌ای جدید برای سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ است. بخش اعظم کارها که مهمترین آنها تسویه حساب با بدهکاران است انجام شده. البته درصد کمی مانده است که همکاران من مشغول تکمیل فرم‌ها و بارگذاری آنها در سایت AFC هستند.

وی افزود: برای آجورلو آرزوی موفقیت دارم روز گذشته جلسه خیلی خوب و سه ساعته با هم داشتیم و درباره همه موارد باشگاه استقلال مثل پرونده‌های داخلی،‌ بین‌المللی، روند کسب مجوز حرفه‌ای، بدهی‌های باشگاه، چالش‌های مالیاتی و بیمه‌ای و … توضیحات مبسوطی به وی دادم همانجا هم اعلام کردم هر زمان ابهام یا موضوعی وجود داشت از هر کمکی برای استقلال مضایقه نخواهم کرد.

مددی درباره سه توصیه‌اش به مصطفی آجورلو برای کاهش حاشیه‌های استقلال گفت: ابتدا می‌خواهم آرامش را به تیم بازگرداند. همچنین باید فضای مجازی را کنترل و مدیریت کند زیرا این فضا به شدت به حال خود رها شده است.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا بیشترین آسیب را از فضای مجازی خورده پاسخ داد:‌ به شدت از این فضا آسیب خوردم. دست‌های پشت پرده‌ای را در اینجا دیدم که اسم و فامیل آنها هم مشخص است. در وظیفه من نیست با آنها برخورد کنم. بخشی از این افراد داخل کشور هستند و برخی دیگر از خارج از کشور فضا را مدیریت می‌کنند. فضای مجازی به شدت به پول‌های کثیف آلوده است.

وی در مورد توصیه‌اش به کادر فنی و مدیریت فعلی آبی‌پوشان گفت: اکنون فرمان دست آجورلو است. در دوره خودمان سعی کردیم بازیکنان مدنظر سرمربی به جز شیمبا را جذب کنیم.البته در صحبتی که با گرشاسبی داشتم متوجه شدم این بازیکن قصدی برای حضور در استقلال نداشت و فقط شاید بازارگرمی کرد. در نهایت به فولاد بازگشت. به هیچ وجه مصاحبه‌ای که شیمبا انجام داد، قبول ندارم زیرا صحبت‌هایم با گرشاسبی مستند است. اکنون هم شاید استقلال نیاز به ترمیم داشته باشد که با صلاحدید سرمربی و آجورلو این کار صورت می‌گیرد.

مددی درباره اینکه اگر همچنان مدیرعامل استقلال بود آیا قرارداد فرهاد مجیدی را با وجود اختلافاتی که با وی داشت، سه ساله تمدید می‌کرد گفت: در شرایط سخت از مجیدی حمایت کردیم اما اختلاف هم جزئی از فوتبال است. سوال من این است چرا باید این مسائل خانوادگی به رسانه ها کشیده شود؟

وی درباره اینکه برخلاف باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس هم با وجود مشکلات زیاد و مسائل مالی اجازه نمی‌دهد مشکلات خانوادگی‌اش به بیرون درز پیدا کند، توضیح داد: این موضوع درست است چرا باید اختلافات درون‌خانوادگی به صحنه رسانه‌های بعضا فحاش کشیده شود؟ گفتم پشت صحنه چه افرادی هستند.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال درباره اینکه آیا فضای مجازی با عوامل داخل باشگاه استقلال در ارتباط است، گفت: این موضوع را نمی‌گویم اما برخی ادعاهایی دارند و نمی‌توانند از استقلال دل بکنند. برخی هم به دلیل شهرت‌طلبی نمی‌توانند از استقلال دل بکنند. این مسائل خود به خود تیم را به حاشیه می‌کشاند. نه تنها فرهاد مجیدی بلکه هر مربی دیگری هم در استقلال بود برخی تلاش می‌کردند بین مدیریت و سرمربی اختلاف ایجاد شود تا بتوانند از آب گل‌آلود ماهی مراد خود را صید کنند.

مددی درباره اینکه آیا عامل اختلاف بین خودش و مجیدی فراتر حرکت کردن سرمربی استقلال از مدیریت باشگاه بود یا اینکه عملکرد خودش در این موضوع تأثیر گذاشت عنوان کرد: اجازه بدهید پاسخ این سوال را به شکل دیگری بدهم. عمده موارد اختلاف ما و چالش‌های ایجاد شده درباره مسائل مالی بود. برخی از این بدهی‌های سنواتی به ۱۰ سال اخیر می رسید و وقتی می‌خواستیم تیم را به روال عادی بازگردانیم، بسیاری از محدودیت‌های مالی جلوی کار ما را می‌گرفت، عمده اختلافات بین مدیریت با کادر و بازیکنان به همین مسائل باز می‌گشت. همه تلاشم را کردم تا این اتفاقات به کمترین حد برسد اما به حدی مشکلات مالی در استقلال بی‌پایان است که کارمان سخت شد.

وی درباره اینکه آیا قبل از بستن قرارداد با ابوالفضل جلالی از از آسیب‌دیدگی وی مطلع بود اظهار داشت: در روزی که قرار بود با جلالی قرارداد منعقد کنیم همزمان با حضورش در باشگاه با پزشک معتمد صحبت کردم تا وی را مورد معاینه قرار بدهد. در آن زمان قرارداد را نهایی نکرده بودیم. پس از گزارش پزشک معتمد با باشگاه سایپا مکاتبه کردیم که این بازیکن دچار مصدومیت است و به همین دلیل تقاضا کردم مبلغ رضایت‌نامه‌اش را کاهش بدهند.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در خصوص پیامک منتشر شده‌ در فضای مجازی که در آن فرهاد مجیدی به خودش گفته جلالی مصدوم است توضیح داد: من به وی اطلاع دادم جلالی مصدوم است اما مجیدی گفت پس از یک ماه بازمی‌گردد و سپس با باشگاه سایپا وارد مذاکره شدم اکنون هم قرارداد روی میز آجورلو است و وی باید درباره‌اش تصمیم نهایی را بگیرد.

مددی در خصوص شکایت از برخی از بازیکنان این تیم را پیگیری خواهد کرد گفت: اجازه بدهید در این مورد با مشاوره حقوقی و وکیلم صحبت کنم. پس از مشورت با وی در این مورد اطلاع‌رسانی خواهم کرد.

وی درباره احتمال جدایی مهدی پاشازاده از معاونت ورزشی استقلال توضیح داد: آجرلو باید در این موضوع نظر بدهد.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال درباره احتمال حضورش در یکی از باشگاه‌های تهرانی یا مدیریت در ورزشگاه آزادی پاسخ داد: هنوز در این زمینه صحبتی نشده اما هر جایی باشم و بتوانم خدمت بهتری ارائه بدهم در خدمت ورزش کشور خواهم بود.

مددی در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران درباره صحبت پایانی اش با هوادارانی که خیلی از آنها از عملکردش دلگیر بودند گفت: این مطلب را نمی‌پذیرم. فضای مجازی و ارتش فحاش مجازی نماینده تمام هواداران نیستند. حتما باید در این زمینه نگاه وسیع‌تری داشته باشیم. از لحاظ نظم و انضباط مالی و کاهش بار بدهی‌های باشگاه تلاش زیادی کردم و بدهی‌های ۱۰ سال گذشته را دادیم اگر این کار انجام نمی‌شد شرایط استقلال در حوزه داخلی و بین‌المللی بسیار بغرنج می‌شد. افتخار دارم اجازه ندادم استقلال شرایط بدی پیدا کند هر چند هنوز هم چالش‌ها پابرجاست و در حوزه مالیات و بیمه مشکلات بسیاری داریم. امیدوارم مدیریت جدید با انرژی جدید بتواند بر این مشکلات فائق شود برای آجورلو و اعضای مدیریت آرزوی موفقیت در کارشان را دارم.


برچسب ها : ,
دسته بندی : انتخاب سردبیر , تله تایپ , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه