زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اجتماعی » پایش سلامت ۶۳۳ هزار مسافر ورودی به کشور/ اخذ بیش ۱۶۴ هزار تست کرونا
تاریخ انتشار : 2021/09/24 - 12:25
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 141106
 108 بازدید

پایش سلامت ۶۳۳ هزار مسافر ورودی به کشور/ اخذ بیش ۱۶۴ هزار تست کرونا

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پایش سلامت بیش از ۶۳۳ هزار مسافر ورودی به کشور از نظر ابتلا به کرونا خبر داد.

پایش سلامت ۶۳۳ هزار مسافر ورودی به کشور/ اخذ بیش ۱۶۴ هزار تست کرونا

مهدی ولیپور با اشاره به ادامه اجرای طرح کنترل بهداشتی مسافران ورودی به کشور در مبادی مرزی که با همکاری وزارت بهداشت و جمعیت هلال احمر در حال انجام است، گفت: از زمان اجرای این طرح در روز ٢٠ اسفندماه ۹۹ تا صبح امروز دوم مهرماه، ۶۳۳ هزار و ۳۰۸نفر از مسافران ورودی به کشور از نظر ابتلا به کرونا کنترل و غربالگری شده‌اند.

وی با بیان اینکه طی این مدت ۸۹ هزار و ۱۳۶ مورد تست فوری از مسافران اخذ شده است، افزود: همچنین ۷۵ هزار و ۱۹مورد تست PCR هم از مسافران مشکوک به کرونا گرفته شده است که در مجموع بیش از ۱۶۴ هزار تست را شامل می‌شود.

به گفته رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۲۱۲ نفر از مسافران ورودی به کشور نیز به دلیل داشتن علائم مشکوک به کرونا یا مثبت شدن تست‌ها به صورت موقت قرنطینه شده‌اند.

ولیپور با بیان اینکه ۴۷۱ نیروی عملیاتی در اجرای این طرح مشارکت دارند، گفت: این طرح در ۲۸ پایانه مرزی زمینی، هوایی و دریایی اجرا شده که در حال حاضر ۱۴ مورد آن فعال است.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه