زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» انتخاب سردبیر » درخواست شاکری از دادستان تهران برای ورود به گران فروشی پروازهای اربعین
تاریخ انتشار : 2021/09/21 - 10:42
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 141016
 441 بازدید

درخواست شاکری از دادستان تهران برای ورود به گران فروشی پروازهای اربعین

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مگر دستگاه های ذی ربط و نهادهای نظارتی خبر ندارند که هرساله مراسم اربعین هست و زائران به کربلا می روند پس چرا اجازه تکرار گران فروشی ایرلاین ها در این ایام را می دهند؟

درخواست شاکری از دادستان تهران برای ورود به گران فروشی پروازهای اربعین

اقبال شاکری با تاکید بر ضرورت برخورد با گران فروشی ایرلاین ها در ایام اربعین، بیان کرد: متاسفانه ایرلاین ها به بنگاه های اقتصادی سرکشی تبدیل شده اند و تابع هیچ قانونی نیستند. ما شاهد هستیم که به صورت خود سر قیمت بلیت ها را افزایش می دهند و سود خود را می برند، سپس با آن ها برخورد می شود و آنها نرخ را کمی تعدیل می کنند. مجددا چند ماه بعد این کار را تکرار کرده و به نوعی به یک ترفند برای سود دهی تبدیل شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: تمام مشکل ما در این حوزه به نهادهای نظارتی باز می گردد. امروز مردم از نهادهای نظارتی، وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی مطالبه پیگیری این موضوع را دارند. این امر اصلا قابل قبول نیست که در ایام اربعین ۳ الی ۴ برابر قیمت مصوب بلیت ها را به فروش برسانند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اما نکته تامل برانگیز این است که مگر ستاد اربعین، وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری خبر ندارند که هرساله مراسم اربعین برپا شده و زائران به کربلا می روند پس چرا اجازه تکرار هر ساله این تخلف را می دهند؟ متاسفانه این ضعف اساسی دستگاه های نظارتی است که به موقع با متخلفان برخورد نمی کنند.

شاکری در پایان تاکید کرد: از دادستان تهران تقاضا دارم برای رسیدگی به این مطالبه مردم هرچه سریع تر به این موضوع ورود کرده و جلوی تخلف و گران فروشی ایرلاین ها را در ایام اربعین بگیرد.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : انتخاب سردبیر , تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه