زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» تله تایپ » تجمع استقلالی‌ها مقابل وزارت ورزش/ شعار علیه مددی و ملکیان
تاریخ انتشار : 2021/09/18 - 14:58
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 140857
 94 بازدید

تجمع استقلالی‌ها مقابل وزارت ورزش/ شعار علیه مددی و ملکیان

عده‌ای از هواداران تیم فوتبال استقلال باردیگر در اعتراض به شرایط این باشگاه تجمع کردند، این تجمع این بار مقابل ساختمان وزارت ورزش و جوانان انجام شده است.

تجمع استقلالی‌ها مقابل وزارت ورزش/ شعار علیه مددی و ملکیان

صبح امروز (شنبه 27 شهریور) تعدادی از هواداران استقلال پس از چندین بار حضور مقابل ساختمان باشگاه استقلال در ماه‌های اخیر، این بار مقابل ساختمان وزارت ورزش و جوانان تجمع کرده و با اعتراض به وضعیت مدیریتی این باشگاه علیه مدیرعامل شعار دادند.

تعداد این هواداران معترض قابل توجه است و برخی از آنها بنرهایی در اعتراض به عملکرد مدیریتی و مدیرعامل باشگاه استقلال در دست دارند و شعارهایی نیز علیه احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال سر دادند.

هواداران معترض همچون تجمع‌های گذشته، خواستار برکناری مدیرعامل باشگاه و همچنین اصغر ملکیان رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال هستند.

آن‌ها در شعارهایی خود، برقراری عدالت توسط حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان را خواستار و بر توجه به شرایط مدیریتی باشگاه استقلال توسط وزیر جدید تاکید کردند.

شعار علیه مهدی علی‌نژاد، معاون قهرمانی وزیر از دیگر شعارهای هواداران معترض استقلالی است.

تیم فوتبال استقلال پس از شکست مقابل الهلال در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بار دیگر دچار حواشی شده است.

یکی از حواشی بزرگ این روزهای استقلال، بحث ماندن یا نماندن مجیدی است. این مساله به نوعی باعث خشم بسیاری از هواداران استقلال شده، چرا که مدیران استقلال معتقدند باید عملکرد مجیدی برای حضور در فصل آینده مورد بررسی قرار گیرد.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه