زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اجتماعی » کرونا نفس ۴۵۲ نفر دیگر را گرفت
تاریخ انتشار : 2021/09/15 - 16:33
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 140794
 89 بازدید

کرونا نفس ۴۵۲ نفر دیگر را گرفت

 گرچه عبور خیز پنجم کرونا از کشور خبر خوشایندی است اما تلخی خبر تلفات روزانه این ویروس مرگبار همچنان بر کام می‌نشیند؛ بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۴۵۲ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته قربانی کرونا شدند.

کرونا نفس ۴۵۲ نفر دیگر را گرفت

به گزارش تدبیر تازه نیوز به نقل از ایرنا، طی روزهای اخیر در کنار اخبار خوب ورود میلیونی واکسن به کشور و تسریع و رکوردزنی واکسیناسیون، عبور خیز پنجم و مرگبار کرونا از کشور امیدها را نسبت به کاهش روند تلفات و بستری های کرونایی تقویت کرد.

روز گذشته (سه شنبه) وزارت بهداشت بر اساس براوردهای اپلیکیشن ماسک، از عبور کشور از خیز پنجم کرونا خبر داد، خیزی که برای چند بار رکورد تلفات روزانه را جابجا کرد و دوم شهریور ماه با ۷۰۹ مورد مرگ به بالاترین رکورد رسید. در همین خیز بود که روز گذشته تعداد تلفات کرونا طی ۱۸ ماه جولان ویروس شاخدار از ۱۱۵ هزار نفر گذشت.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، از دیروز (سه شنبه) تا امروز چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۹ هزار و ۷۳۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۱۶ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۳۶۰ هزار و ۳۸۷ نفر رسید.

طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۵۲ نفر دیگر بر اثر کرونا جان باختند و شمار تلفات از ابتدای شیوع این ویروس در کشور(اسفند ۹۸) تا امروز به ۱۱۵ و ۶۱۹ رسید.

تا کنون ۴ میلیون ۶۵۴ هزار و ۵۵۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

همچنین ۷ هزار و ۵۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۰ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۷۳۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۲۶ میلیون و ۱۳۹ هزار و ۱۳۳ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۳ میلیون و ۷۵ هزار و ۶۰۱ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۳۹ میلیون و ۲۱۴ هزار و ۷۳۴ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته یک میلیون و ۳۴۸ هزار و ۱۸۳ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

در حال حاضر ۱۶۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۰۹ شهر در وضعیت نارنجی و ۷۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

 


برچسب ها :
دسته بندی : اجتماعی , اسلایدر اصلی , خبر داغ , سلامت
ارسال دیدگاه