زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» بانک و بیمه » دکتر جباری فرارسیدن “روز کارمند” را تبریک گفت
تاریخ انتشار : 2021/08/28 - 13:28
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 140161
 96 بازدید

دکتر جباری فرارسیدن “روز کارمند” را تبریک گفت

دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی با صدور پیامی فرارسیدن روز کارمند را به کارمندان و نمایندگان شرکت بیمه رازی تبریک گفت. متن پیام دکتر جباری به شرح زیر است:

دکتر جباری فرارسیدن “روز کارمند” را تبریک گفت
بسمه تعالی

روز کارمند فرصت مناسبی است تا از زحمات و تلاشهای صادقانه همکاران و نمایندگان ارجمند خانواده بزرگ بیمه رازی در سراسر کشور تشکر و قدردانی داشته باشم که قطعاً نقش مهم و موثری در اجرای چرخشهای استراتژیک شرکت و همچنین دستیابی به اهداف ۱۴۰۰ شرکت و پیشرفت آن ایفا می کنند و به عنوان یکی از پایه‏ های اصلی رشد و تعالی بیمه رازی شناخته می شوند.

در طی این مدت ۶ ماه که توفیق همکاری با بیمه رازی نصیب اینجانب شده است ،  همکاران ، مدیران و شبکه فروش با تمام ظرفیت علمی و عملی خود کوشیده اند تا به بهترین وجه ممکن به مسئولیت خود عمل کنند.

افزایش سرمایه ۶۰۰ درصدی و ارتقای جایگاه ده رتبه ای در صنعت بیمه و کسب رتبه سوم در بیمه های خصوصی، کسب توانگری مالی سطح یک و افزایش توانگری مالی شرکت از ۱۰۲ درصد به ۲۳۸ درصد ، اخذ رتبه نخست ظرفیت مجاز نگهداری در هر ریسک در بین شرکتهای خصوصی صنعت بیمه ، افزایش قابل توجه پرتفوی شرکت و اخذ قرارداد با ۵ وزارتخانه ، کسب روابط عمومی برتر صنعت بیمه و افزایش ۲۰۰۰ درصدی تولید و انعکاس محتوای تبلیغاتی و رسانه ای نمونه ای از همکاری تیمی کارمندان بیمه رازی است که اگر همت و همکاری مضاعف بخشهای مختلف شرکت وجود نداشت، نمی توانستیم در مدت کوتاه این افتخارات ارزشمند را کسب عمل کنیم.

لذا جا دارد از زحمات و سختی هایی که در جریان کار و مخصوصا شرایط خاص روزهای کرونایی پیش آمد، از همه همکاران ، مدیران ، نمایندگان و شبکه فروش تشکر و قدردانی صمیمانه داشته باشم.

در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان، بویژه کارمندان صنعت بیمه ، بیمه مرکزی و سندیکای بیمه گران تبریک عرض نموده و توفیق بیش از پیش همگان را در راستای خدمتگزاری به مردم عزیز کشورمان از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : بانک و بیمه , خبر داغ
ارسال دیدگاه