زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱
» بین الملل » وقتی بزها به داد ترامپ رسیدند!
تاریخ انتشار : 2018/08/12 - 17:40
 کد خبر: 14002
 319 بازدید

وقتی بزها به داد ترامپ رسیدند!

بنا به گزارش وال استریت ژورنال، رئیس‌جمهور آمریکا برای داشتن یک گله بز در املاکش در ایالت نیوجرسی، از معافیت مالیاتی قابل توجهی بهره‌مند شده است.

وقتی بزها به داد ترامپ رسیدند!

به گزارش بیزنس اینسایدر، بنا به گزارش وال استریت ژورنال دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به لطف یک گله بز می‌تواند ده‌ها هزار دلار مالیات کمتر را برای املاک و زمین‌‌های گلف خود در ایالت نیوجرسی پرداخت کند.
وال استریت ژورنال با استناد به اسناد عمومی گزارش داد در سال 2016 ترامپ توانست هزاران دلار مالیات بر املاک را برای املاک واقع در شهرهای بدمینستر و کولتس نک، ایالت نیوجرسی صرفه‌جویی کند. زیرا در این املاک یک گله بز نگهداری می‌شود و به همین علت بر اساس قوانین ایالتی نیوجرسی ترامپ می‌تواند از معافیت مالیاتی زمین‌های کشاورزی برخوردار شود. در این گزارش آمده ترامپ می‌تواند به لطف بخش‌های از زمین‌های گلف خود که به کشاورزی اختصاص یافته، مالیات کمتری پرداخت کند.
وال استریت ژورنال با اشاره به بررسی درخواست‌های معافیت مالیاتی در سال 2016 و در دوهر کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ گزارش داد 113 هکتار از باشگاه ملی گلف ترامپ در شهر بدمینستر به نگهداری 8 بز و نیز پرورش یونجه و در املاک او در شهر کولتس نک نیز 40 هکتار به پرورش یونجه و درخت اختصاص یافته است.
بیزنس اینسایدر به نقل از وال استریت ژورنال برآورد کرد رئیس جمهور آمریکا سالانه هزار دلار کمتر برای مالیات املاک خود در نیوجرسی پرداخت کرده است. همچنین در گزارش وال استریت ژورنال آمده است برنامه ارزیابی زمین‌های ترامپ از قانونی که در سال 1963 به قوانین ایالتی نیوجرسی افزوده شد، منتفع شده است.
قانون معافیت مالیاتی در ایالت نیوجرسی یک قانون معمول ولی بحث‌برانگیز است؛ زیرا این ایالت بالاترین میزان مالیات بر املاک را در آمریکا دارد و در تلاش است تا پیشینه کشاورزی خود را با توجه به تراکم جمعیت رو به رشد خود حفظ نماید. در گزارش وال استریت ژورنال آمده است املاک رئیس جمهور آمریکا در نیوجرسی در مناطق ثروتمند این ایالت -که برای مزارع اسب خود شهرت دارند- واقع هستند و در ارزیابی‌های سال 2015 به عنوان زمین کشاورزی مورد تائید قرار گرفتند.
این اولین بار نیست که رئیس جمهور آمریکا برای املاک خود از معافیت مالیاتی برخوردار می‌شود. ترامپ برای برخی ازپروژه‌های مهم املاک و مستغلات خود از جمله برج و هتل ترامپ در نیویورک نیز معافیت مالیاتی قابل توجهی را دریافت کرده است.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : بین الملل , خبر داغ , مطالب خواندنی
ارسال دیدگاه