زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اجتماعی » پشت پرده انتخاب نجفی به عنوان شهردار تهران
تاریخ انتشار : 2018/08/11 - 22:02
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 13913
 697 بازدید

پشت پرده انتخاب نجفی به عنوان شهردار تهران

محمد علیخانی، رییس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران در آستانه یک سالگی شورای پنجم از حاشیه های انتخاب محمد علی نجفی به عنوان شهردار سخن گفته است.

پشت پرده انتخاب نجفی به عنوان شهردار تهران

علیخانی گفت: در این شورا ما دو شهردار انتخاب کردیم، شهردار اول اگر یادتان باشد گفته شد که با ۲۱ رأی انتخاب شده اما برای اولین بار اعلام می کنم که در آن جلسه در دفتر آقای مسجد جامعی که برای آخرین بار راگیری شد، آقای نجفی ۲۰ رأی آورد نه ۲۱ رأی اما گفته شد که ۲۱ عضو منتخب شورا به وی رأی داده اند. البته من خودم به آقای نجفی رأی دادم هرچند که بعداً نظرم عوض شد. قبل از آن نیز گزینه نهایی من برای شهردار بودن فرد دیگری بود منتها برای انسجام شورا و اینکه اکثریت منتخبان آقای نجفی را انتخاب کرده بودند بنده هم به وی رأی دادم و از کاندیدای مورد نظرم خواستم که انصراف بدهند. پیش از من آقای الویری و میرلوحی با وی تماس گرفته بودند اما نامزد مورد نظر قبول نکرده بود که انصراف دهد اما زمانی که من از وی خواستم قبول کردند و من صدای ایشان را روی پخش گذاشتم و اعضا اعلام انصراف ایشان را شنیدند.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اسلایدر اصلی , انتخاب سردبیر , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه