زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۶
» اجتماعی » کار مازندران به آماده‌سازی مرکز بستری موقت بیماران کرونایی کشید!
تاریخ انتشار : 2021/08/04 - 10:22
 کد خبر: 139033
 100 بازدید

کار مازندران به آماده‌سازی مرکز بستری موقت بیماران کرونایی کشید!

مازندران ۳۵۷۳بیمار بستری در بیمارستان های مازندران به دلیل کرونا حکایت از روزهای سیاه این استان در مقابله با غول کووید۱۹ دارد به طوری که دیگر بیمارستان ها جایی برای پذیرش بیماران ندارند و علوم پزشکی بابل با توجه به اینکه این شهرستان وضعیت خوبی در این حوزه ندارد شروع به آماده سازی مرکز بستری موقت بیماران گرفته است.

کار مازندران به آماده‌سازی مرکز بستری موقت بیماران کرونایی کشید!

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۹۲ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: ظرف همین مدت تعداد ۳۷۷ نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هم اکنون ۲۴۹۳ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۳۶۳ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

آخرین آمار کرونا در بابل

بر اساس گزارش روابط‌ عمومی و امور بین ‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل در حال حاضر ۱۰۸۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر اساس این آمار در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲۷ بیمار جدید بستری و ۱۶۷ بیمار هم ترخیص شدند و ۴۷ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

بعلاوه ۱۲۲ هزار و ۱۲۴ دوز واکسن کرونا در بابل تزریق شد و ۸۸۶ نفر از همشهریان به مراکز ۱۶ ساعته بابل مراجعه نمودند که نتیجه حدود ۴۰ درصد از تست‌های سریع (رپید) مثبت بود.

مرکز بستری موقت بیماران کرونایی سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» با ظریف اولیه ۸۰ تخت در سالن ورزشی مخابرات واقع در کمربندی شرقی به زودی آغاز به کار می‌کند.

این مرکز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ، سپاه پاسداران، مخابرات و هلال‌احمر شهرستان بابل تجهیز و آماده شد.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر ۳۵۷۳ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های تحت حمایت دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

 


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه