زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» بازار دیجیتال » تصاویر جدید از آیفون ۱۳ فاش شد
تاریخ انتشار : 2021/07/03 - 11:43
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 137636
 670 بازدید

تصاویر جدید از آیفون ۱۳ فاش شد

تصاویری از آیفون ۱۳ منتشر شده که نشان می‌دهد در این نسخه ماژول دوربین پشتی برجسته‌تر است.

تصاویر جدید از آیفون ۱۳ فاش شد

به نقل از دیلی میل، تصاویر جدیدی از یک دستگاه منتشر شده که به نظر می‌رسد مربوط به آیفون ۱۳ باشد. این تصاویر نشان می‌دهد ماژول دوربین پشتی بزرگ‌تر از نسخه‌های پشین است و به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از لنز واید انگل (زاویه باز) و همچنین قابلیت بزرگنمایی، تصاویر بهتری ثبت کنند.

تصاویر جدید از آیفون ۱۳ فاش شد

تصاویری از ماکت‌های این دستگاه روی شبکه اجتماعی چینی «ویبو» منتشر شده است. یکی از ماکت‌ها که به نظر نمی‌رسد مدل پرو باشد، لنز دوربین به صورت مورب قرار گرفته است. این در حالی است که در مدل‌های پیشین لنزها به طور عمودی قرار گرفته بودند.

تصاویر جدید از آیفون ۱۳ فاش شد

در حال حاضر ادعاهای مختلفی درباره سری جدید آیفون منتشر شده که از آن جمله می توان به بزرگ‌تر شدن ماژول دوربین پشتی، لنز تله فتو با زوم ۲.۵ برابر و یک لنز زاویه باز (واید انگل) اشاره کرد.

تصاویر جدید از آیفون ۱۳ فاش شد

به نوشته وب سایت مک رومر دوربین‌های هر ۴ مدل دستگاه جدید اپل یعنی آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس ارتقاء یافته‌اند.

به نوشته وب سایت تامز گاید، لنزهای این دستگاه‌ها مجهز به قابلیت فوکوس اتوماتیک و OIS هستند که میزان لرزش در تصویر را کاهش می‌دهد.


برچسب ها : ,
دسته بندی : بازار دیجیتال , خبر داغ , فناوری
ارسال دیدگاه