زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اجتماعی » پس گردنی پلیس تهران به اراذل نوپای محله اتابک که ۸ خودرو را تخریب کردند
تاریخ انتشار : 2021/06/20 - 19:14
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 137140
 107 بازدید

پس گردنی پلیس تهران به اراذل نوپای محله اتابک که ۸ خودرو را تخریب کردند

پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عوامل اصلی تخریب هشت دستگاه خودرو در محله اتابک تهران خبر داد.

پس گردنی پلیس تهران به اراذل نوپای محله اتابک که ۸ خودرو را تخریب کردند

سرهنگ علی محمدی رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عاملان اصلی نزاع و تخریب 8 دستگاه از خودروی شهروندان در محله اتابک تهران، خبر داد.

سرهنگ محمدی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تخریب 8 دستگاه خودرو در محله اتابک تهران موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت و در بررسی های اولیه مشخص شد چند نفر از اراذل و اوباش نوپای محله اتابک به دلیل خصومت شخصی با یکی از اهالی محل اقدام به عربده‌کشی و تخریب 8 دستگاه خودرو کرده و سپس از ترس حضور پلیس از محل متواری شدند.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: با ارسال مستندات مربوطه به مرجع قضایی دستور دستگیری این افراد اخذ و در صبح روز بیست و نهم خرداد ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت موفق به دستگیری دو نفر از عاملان اصلی این درگیری شدند.

وی گفت: این دو متهم که از اراذل و اوباش نوپا بودند پس از دستگیری به بزه انتسابی اعتراف و برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند.

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه در جریان دستگیری این افراد، سه دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف و تحویل پارکینگ شده است، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر متهمان مربوط به این پروند همچنان ادامه دارد.


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه