زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اجتماعی » برج آزادی در آستانه ۵۰ سالگی خواهر خوانده برج ایفل می‌شود
تاریخ انتشار : 2021/06/14 - 10:24
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 136855
 194 بازدید

برج آزادی در آستانه ۵۰ سالگی خواهر خوانده برج ایفل می‌شود

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برج آزادی در آستانه ۵۰ سالگی قرار دارد، گفت:‌مقدمات خواهرخواندگی این برج با برج ایفل فراهم شده است.

برج آزادی در آستانه ۵۰ سالگی خواهر خوانده برج ایفل می‌شود

احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر با اشاره به وضعیت برج آزادی در پایتخت اظهار کرد: مقدمات خواهرخواندگی برج آزادی با برج‌های بزرگ و معروف دنیا از جمله برج ایفل فراهم شده است، ولی باید اعتبار لازم برای حفظ این برج فراهم باشد.

وی با اشاره به اینکه برج آزادی جزو ۵ جاذبه شهر تهران است گفت: با وجود اینکه دقت‌های زیادی برای اجرای ترکیب معماری در این برج استفاده شده و همه مصالح آن از نقاط مختلف ایران تهیه شده است، ولی در ۵۰ سال گذشته برای آن اتفاق ویژه‌ای انجام نداده‌ایم و کاستی‌هایی هم وجود داشته است.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر لزوم اعتبارات خاص در بودجه ۱۴۰۰ برای برج آزادی گفت: این موضوع در بودجه امسال مغفول مانده و از آنجایی که ماه مهر مصادف با سالروز ۵۰ سالگی برج آزادی است باید اقدامات لازم برای این نماد شهری صورت گیرد.

مسجدجامعی خاطرنشان کرد: برج آزادی مهمترین نماد شهری است و اتفاقات مهم در حول آن به وقوع می‌پیوندد و اخیراً ۷ نفر از اعضای شورای شهر از این برج بازدید داشتند و همه بر لزوم اختصاص اعتبار ویژه تأکید داشتند.


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , انتخاب سردبیر , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه