زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اقتصاد کلان » همتی: حداقل دستمزد باید ۶.۵میلیون تومان باشد
تاریخ انتشار : 2021/06/13 - 19:47
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 136809
 228 بازدید

همتی: حداقل دستمزد باید ۶.۵میلیون تومان باشد

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اولین اقدام در استان‌ها بر مبنای راهبرد کلی این است که توسعه متوازن داشته باشیم، زیرا این مشکل وجود دارد که هر چه از مرکز دور می‌شویم میزان توسعه یافتگی کاهش پیدا می‌کند.

همتی: حداقل دستمزد باید ۶.۵میلیون تومان باشد

عبدالناصر همتی در ویژه برنامه تبلیغاتی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که از شبکه سبلان پخش شد، حاضر و اظهار داشت:

*الان شرایطی پیش آمده که نرخ ارز افزایش پیدا کرده و سفر به ایران و دیدن تاریخ، طبیعت و زیبایی‌های آن برای خیلی از خارجی‌ها جذاب است.

*نگاه ما بر مبنای تمرکز زدایی و تصمیم و پیشرفت در داخل استان است.

*قدرت خرید مردم در شهرها و روستاها به شدت کاهش پیدا کرده است که باید آن را افزایش دهیم؛ بخشی با اهدای کارت‌های اعتباری خرید که در کوتاه مدت بتواند کمکی برای مردم باشد و به تدریج اقساط را بازپرداخت نمایند.

*وی با تاکید بر اینکه تنها با یارانه نمی‌توان قدرت خرید مردم را بالا برد، یادآور شد: سال ۹۶ قدرت خرید حداقل دستمزد نزدیک به ۳۰۰ دلار بود که اگر با دلار امروز در نظر بگیریم، حداقل باید نزدیک ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان باشد.

*همه مردم استان‌ها مردم ایران هستند، باید بپذیریم هر استانی با وجود اختلاف‌های قومی و مذهبی همه مردم ایران هستند و در اعطای مسئولیت‌ها و هر اقدامی که می‌خواهیم در استان‌ها انجام دهیم، باید با خود نخبگان و مردم استان باشد.

*به طور تقریبی یک هفته مانده به انتخابات و بسیار تبلیغ می‌کنند که مردم با صندوق رای قهر کردند؛ رقیب من قهر با صندوق است اما اگر شما بیایید و رای خود را در صندوق بیاندازید، دیگر رقیبی نخواهم داشت.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اقتصاد کلان , اقتصادی , تله تایپ , خبر داغ , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه