زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
» تله تایپ » سومین دیدار مهم تیم ملی در مسیر جام جهانی تمرین برای بردن عراق
تاریخ انتشار : 2021/06/11 - 12:41
 کد خبر: 136717
 86 بازدید

سومین دیدار مهم تیم ملی در مسیر جام جهانی تمرین برای بردن عراق

تیم ملی فوتبال کشورمان در هفتمین مسابقه مقدماتی جام جهانی در مرحله گروهی از ساعت ۱۹ به مصاف کامبوج می‌رود.

سومین دیدار مهم تیم ملی در مسیر جام جهانی تمرین برای بردن عراق

زاوش محمدی: تیم ملی ایران در هفتمین دیدار خود در انتخابی جام جهانی در گروه C از ساعت ۱۹ امروز به مصاف کامبوج می رود. تیم ملی ایران در دور جدید این بازی های که در بحرین برگزار می شود، با نتیجه ۳-۱ و ۳-۰، هنگ کنگ و بحرین را شکست داد تا امیدهای شاگردان اسکوچیچ برای صعود به مرحله بعد بیشتر از قبل شود و حالا همه چیز دست ملی پوشان است. تیم ملی ایران در حال حاضر با ۱۲ امتیاز از ۶ بازی در رده دوم جدول قرار دارد و بحرین هم به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به ایران در رده سوم است.

بازی رفت و جشنواره گل ملی پوشان مقابل چشم زنان

در دوسال گذشته هر زمان نامی از کامبوج در ورزش و فوتبال ایران برده شد، ناخوداگاه یاد بازی رفت دور انتخابی جام جهانی در استادیوم آزادی افتادیم. جایی که تیم ملی ایران در حضور زنان کامبوج را با ۱۴ گل بدرقه کردند. فارغ از نتیجه بازی، حضور زنان در استادیوم آزادی بیشتر جلب توجه کرد. آن هم مقابل چشمان رئیس فیفا.

آن بازی روز هجدهم مهرماه سال ۹۸ در ورزشگاه آزادی برگزار شد که سوژه اصلی نه داخل مستطیل سبز بلکه روی سکوهای ورزشگاه آزادی بود. مسابقه‌ای که پای خانم‌های ایرانی را به ورزشگاه آزادی بازی کرد و آنها توانستند جدال ملی‌پوشان کشورمان را از نزدیک تماشا کنند. حالا جمعه شب پس از ۶۱۰ روز دوباره به مصاف این حریف شرقی می‌رویم و همه امیدواریم تا دوباره حریف را با یک پیروزی پرگل البته در ورزشگاه خالی از تماشاگر بدرقه کنیم.

استراحت اسکوچیچ به ستاره‌های تیم ملی

اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران می‌خواهد در بازی مقابل کامبوج به نفراتی میدان دهد که پیش‌تر کمتر در ترکیب تیم ملی به میدان آمده اند تا نفرات اصلی برای بازی با عراق استراحت کنند؛ مسابقه ای که روز سه شنبه برگزار می‌شود و تیم ملی در صورت برتری در این بازی به عنوان تیم نخست راهی دور بعد بازی‌های مقدماتی می‌شود. سرمربی تیم ملی با توجه به فشردگی بازی‌ها و خستگی بازیکنان تیم ملی در دیدار مقابل کامبوج به نفرات اصلی خود استراحت خواهد داد و از بازیکنانی استفاده می‌کند که کمتر در این دو بازی به میدان رفتند. به نظر می رسد برای این بازی اسکوچیچ از عابدزاده در درون دروازه تیم ملی استفاده کند که فصلی فوق العاده را در پرتغال سپری کرده است.

در خط دفاعی هم به نظر می رسد چند تغییر داشته باشیم. سیامک نعمتی در پست دفاع راست جانشین صادق محرمی خواهد شد و سید مجید حسینی و مرتضی پورعلی گنجی هم در پست دفاع وسط جایگزین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده می شوند. همچنین احتمال اینکه سامان قدوس نیز از ابتدا در ترکیب اصلی تیم ملی قرار بگیرد وجود دارد.

همچنین در خط حمله هم اسکوچیچ به دو ستاره تیم ملی، سردار آزمون و طارمی استراحت خواهد داد و به نظر می رسد قرعه به نام کاوه رضایی و مهدی قایدی بیفتد تا آنها مقابل کامبوج به میدان بروند.

تمرین برای بردن عراق

۳ امتیاز مهمتر از نان شب

گرچه بازی ایران مقابل کامبوج روی کاغذ بسیار ساده به نظر می رسد اما سه امتیاز این بازی برای ما بسیار حیاتی خواهد بود. برای اینکه صعودی بی‌دردسر و بی اما و اگر داشته باشیم باید دو بازی باقیمانده مقابل کامبوج و عراق را با برد پشت سر بگذاریم تا درگیر فرمول های پیچیده کنفدراسیون فوتبال آسیا نشویم. بنابراین نباید ریسک کنیم و با گرفتن ۶ امتیاز از دو بازی باقیمانده با خیالی آسوده و به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد صعود کنیم. ایران در حالی به مصاف کامبوج می رود که تیم ملی عراق هم جمعه شب مقابل هنگ کنگ صف آرایی خواهد کرد، که اگر هنگ کنگ بتواند یک امتیاز از عراق بگیرد شرایط به سود ما رقم می‌خورد.

ترکیب احتمالی تیم ملی

همانطور که در بالا گفته شد، اسکوچیچ تصمیم دارد از بازیکنان نیمکت نشین در بازی مقابل کامبوج استفاده کند و ترکیب احتمالی تیم ملی به شرح زیر خواهد بود:

امیر عابدزاده، مرتضی پورعلی گنجی، مجید حسینی، سیامک نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، سعید عزت اللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی قایدی، کریم انصاری فرد و کاوه رضایی


برچسب ها : ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه