زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اسلایدر اصلی » ترامپ: در برابر ایران کوتاه نمی آیم
تاریخ انتشار : 2018/08/07 - 17:21
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 13632
 228 بازدید

ترامپ: در برابر ایران کوتاه نمی آیم

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، ساعاتی بعد از بازگشت دور اول تحریم‌های هسته‌ای علیه ایران هشدار داد که از این به بعد کسانی که با ایران معامله کنند نمی‌توانند سهمی در بازار آمریکا داشته باشند.

ترامپ: در برابر ایران کوتاه نمی آیم

ترامپ در توییتر خود نوشت: “تحریم‌های ایران رسما اعمال شد. این تحریم‌ها شدیدترین تحریم‌هایی است که اعمال شده و تازه در ماه نوامبر باز هم تشدید خواهد شد. هر کس با ایران معامله کند، با آمریکا معامله نخواهد کرد. من به دنبال صلح جهانی هست، و کوتاه نمی‌آیم.”
روز دوشنبه ۶ اوت (۱۵ مرداد) رئیس جمهور آمریکا فرمان اجرایی از سرگیری بخشی از تحریم‌های هسته‌ای علیه ایران را امضا کرد و این فرمان از بامداد امروز، سه‌شنبه ١٦ مرداد به وقت شرق آمریکا اجرا شد. این تحریم‌ها سه ماه بعد از اعلام خروج آمریکا از توافق هسته‌ای ایران (برجام) اعمال شد.
مبادلات دلاری و ریالی، معامله بین‌المللی طلا و سایر فلزات گرانبها، تحریم صنایع خودروسازی ایران و تحریم تامین قطعات و خرید فروش هواپیماهای مسافربری از جمله تحریم‌هایی است که در این مرحله بازگشته است.


برچسب ها : ,
دسته بندی : اسلایدر اصلی , بین الملل , سیاسی
ارسال دیدگاه