زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اجتماعی » اعلام جزییات بسته اینترنت انتخاباتی مشترکان همراه اول
تاریخ انتشار : 2021/05/25 - 13:28
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 136099
 597 بازدید

اعلام جزییات بسته اینترنت انتخاباتی مشترکان همراه اول

همراه اول با پذیرش درخواست ستاد ملی کرونا و وزارت ارتباطات برای اهدای بسته ۷ گیگابایتی اینترنت، به تمامی مشترکان خود بسته اینترنت رایگان می دهد.

اعلام جزییات بسته اینترنت انتخاباتی مشترکان همراه اول

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول با پذیرش درخواست ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای اهدای بسته اینترنت جهت تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی، پس از ارسال لیست اسامی مشترکان توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به اپراتور، به همه مشترکان خود شامل دائمی، اعتباری و انارستان بسته ۷ گیگابایتی رایگان می دهد.

این اقدام با هدف حفظ سلامت مردم در روزهای انتخابات در دستور کار قرار گرفته و براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، قرار است این بسته اینترنتی هدیه یک ماهه به هر کدملی تخصیص یابد.

تمامی متقاضیان و مشترکان همراه اول برای دریافت این بسته اینترنتی رایگان، کافی است به آدرس سایت ictgifts.ir که از سمت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام شده، مراجعه و براساس اولویت کدملی ثبت نام کنند.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , انتخاب سردبیر , تله تایپ , خبر داغ , شهری , فناوری
ارسال دیدگاه