زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۷
» انتخاب سردبیر » کارشناس جوان و خبره بخش حمل و نقل، پس از فوت اعضای بدنش اهدا شد
تاریخ انتشار : 2021/05/15 - 15:28
 کد خبر: 135869
 433 بازدید

به رسم یادبود

کارشناس جوان و خبره بخش حمل و نقل، پس از فوت اعضای بدنش اهدا شد

خبردرگذشت«امیر جعفرپور» چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می نشیند ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌اي جز تسلیم و رضا نیست.

کارشناس جوان و خبره بخش حمل و نقل، پس از فوت اعضای بدنش اهدا شد

امیر جعفر پور از کارشناسان جوان و خبره بخش حمل و نقل درون و برون شهری که سوابق متعدد مدیریتی در بخش های مرتبط با حمل و نقل داشت، شامگاه چهارشنبه، دار فانی را وداع گفت. وی متولد سال 1353 در مشهد بود که در 23 اردیبهشت سال 1400 در جوانی چشم از جهان فروبست. از سوابق ارزشمند مدیریتی او می توان به معاون آموزش، تحقیقات و فناوری وزارت راه و ترابری، معاون توسعه حمل ونقل ستاد مدیریت حمل ونقل و سوخت کشور در ریاست جمهوری، عضو حقیقی شورایعالی حمل و نقل و ایمنی و دبیر کمیسیون حمل ونقل دبیرخانه شورای عالی حمل و نقل و ایمنی، مدیرکل دفتر حمل و نقل و مجری طرح های کلان در سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور، مدیرکل دفتر
پژوهش های تخصصی حمل و نقل مرکز تحقیقات و آموزش وزارت راه وترابری، مدیرکل برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، اولین رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه و لجستیک منطقه آزاد قشم، عضو شورای راهبردی حمل و نقل مجمع تشخیص مصلحت نظام، سرپرست اتحادیه سازمانهای تاکسیرانی کشور و … اشاره کرد.

در همین رابطه گفتنی است اعضای بدن مرحوم امیر جعفر پور به برخی از هموطنانمان اهدا شد تا آغازگر زندگی دوباره باشد.

در پی درگذشت مرحوم جعفرپور، پیام های برخی از مدیران، کارشناسان و دوستان وی را به رسم یادگار گرد هم آورده ایم.

روزنامه نقش اقتصاد و انجمن مهندسین حمل و نقل ریلی ایران آرزو می‌کند که وسعت صبر خانواده ي این عزیز سفرکرده به اندازه ي دریای غمشان باشد. باهم دعا کنیم تا خداوند بزرگ روح عزیز از دست رفته را قرین رحمت کند و خوب از این میهمان جدید پذیرایی کند.

سید ابوالفضل بهره دار

( رئیس انجمن مهندسین حمل و نقل ریلی ایران )

سخت و ناباورانه گلی خوشبو از باغ هستی و گلشن مهربانی و صفا در ماه میهمانی خدا برای ضیافتی مهمتر چیده شد و با جلوه‌ای از رمضان به ملکوتی پیوست که قدسیان بدان راه دارند.

امیر عزیز این جوان برومند ایران سترگ انسانی با حیا و شرف و عالمی سراسر از جوهر عشق و ترنم رسای تلاش و جهاد و کوشش بی وقفه در راه اعتلای کشور و تحقق اهداف عالی مردم و در راستای منافع ملی با همه وجود لحظه‌ای درنگ نکرد و اینک در جوار مولایش علی ابن موسی الرضا (ع) آرمیده است.

دکتر جعفر پور از نخبگان دلسوزی بود که بی ادعا ولی با همه وجود بلحاظ دانش و تخصصی که داشت از تولید ایده‌های ناب و پدیدار نمودن جلوه‌های علم و پژوهش از تمام دقایق به خوبی بهره برد و ذکات این دانایی را به رایگان و با اشتیاق در اختیار مدیران ارشد نظام، حوزه‌های علمی، دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی و رسانه‌ها قرار داد.

اینجانب حدود بیست سال است که از نزدیک از محسنات فراوان اخلاقی و روحیات برجسته آن بزرگوار که حرکات و تواضعش درس آموز بود بهره بردم و همواره در تولید محتوا، تشکیل جلسات نخبگی و برپایی سمینارها، کارگاه‌های تخصصی، همایش‌ها، و …. از همراهی همه جانبه همیشه پیش قدم بود و به یاری نهادها، انجمن‌ها و دستگاه‌های اجرایی می‌شتافت. بی شک او امید آینده صنعت حمل و نقل بود و از شایستگی‌های بسیار بالایی برخوردار بود. بارها برای تسکیل جلسات کاری چه در مجمع تشخیص مصلحت نظام، چه مجلس، مرکز پژوهش‌ها مرکز استراتژیک کشور که مستلزم ارائه گزارشات مستند و دقیق بود اولین نفر برای تأمین اهداف مذبور بود.

دکتر جعفرپور عزیز بیش از دویست جلسه کاری را در انجمن حضور یافت و بارها می‌گفت تمام عمر را برای کشورم گذاشته‌ام. به جرات می‌توان گفت از بین نیروهای موجود در عرصه حمل و نقل از بهترین‌ها و با ارزش‌ترین‌ها بود و تلاش مستمر و مثال زدنی، صداقت، پاکی، تواضع و فروتنی او را کمتر کسی داشت. آثار فراوانی را اعم از تولید کتب، گزارشات مستند، تولید محتوا، مقالات، ارزیابی اقتصادی کمی و کیفی، حضور در طرح جوامع حمل و نقل و صدها آثار ارزشمند این تلاشگر عرصه علم و عمل از وی بجا مانده است. او رفت و به حق پیوست اما قلب همه ما و دوستان و خانواده عزیزش را جریحه دار کرد.

امیر عزیز حق بزرگی به مراکز علمی و خانواده بزرگ حمل و نقل دارد و یادش را همیشه و در همه حال گرامی خواهیم داشت.

علیرضا سید وکیلی

(مشاور مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی )

در پایان ماه مبارک رمضان و به پاس یک ماه روزه داری و عبادات خالصانه، خداوند سبحان دکتر امیر جعفر پور، این انسان مخلص را به سوی خود دعوت کرد و او مشتاقانه به سوی معبودش شتافت، تا از دست محبوب، پاداش اعمال خدایی و نیک خود را در جشن رمضان دریافت کند، هرچند که ما هنوز از برکات وجودی این انسان متعهد، متخصص و با اخلاص به علت کوتاهی عمر شریفش، بهره کافی و وافی را نبردیم، ولی چه کنیم که شتاب او برای دیدار معشوق، این فرصت را از ما گرفت و او به ابدیت و به خدا رسید، به اطلاع همه دوستان و آشنایان و همراهان می رساند.

سبحان نظری

( دبیر انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی و خدمات وابسته)

درگذشت برادر ارج‌مند، دوست گران‌مایه، مؤمن و دوست‌دار اهل بیت (ع)، مدیر جهادی و متخصص بخش حمل‌ونقل کشور مرحوم دکتر امیر جعفرپور را از صمیم قلب به خانواده، دوستان و همکارانش و نیز اهالی بخش حمل‌ونقل کشور تسلیت عرض می‌کنم.

این‌جانب در مدت ۲۵ سال دوستی، جز خیر و خوبی و صفا و خلوص از ایشان ندیدم و آن عزیز را مصداق واقعی مؤمنینی می‌دانم که عمرشان را هدر ندادند و بلکه آن را با بهره‌وری فراوان گذراندند و باید در حقشان اقرار نمود: ٱللَّٰهُمَّ إِنَّا لَا نَعْلَمُ مِنْهُ إِلَّا خَیرًا.

خداوند متعال روح پاک آن عزیز را که در واپسین روز ماه مبارک رمضان به سوی خود فرا خواند، با مولایش امیرالمؤمنین علی (ع) محشور گرداند و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.

بابک احمدی

( مدیرعامل مپنا ریلی )

خبر تأسف‌بار فقدان برادر بزرگوارمان جناب آقای جعفرپور ما را داغدار کرد. مصیبت وارده رابه خانواده بزرگ حمل و نقل صمیمانه تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت داریم.

دکتر سید محسن طباطبایی مزدآبادی

(دبیر انجمن علمی اقتصاد شهری ایران)

انا لله و انا الیه راجعون

مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـت کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتم‌زده بـه انتظار بنشیند و این، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش در بـی‌کران هـستی است. درگذشت دوستی بی‌نظیر و برادری فرهیخته، جناب آقای دکتر امیر جعفرپور از کارشناسان و مدیران جوان و خبره بخش حمل‌ونقل درون و برون‌شهری که در بخش‌های مرتبط با حمل‌ونقل شهری، بسیار خوش درخشیده بود ضایعه‌ای است بسیار سنگین و به‌واقع مصداق آیه ((انا لانعلم منه الا خیرا)). این مصیبت را به خانواده محترم ایشان و جامعه علمی تسلیت عرض می‌کنم و برای آن عزیز از درگاه خداوند متعال، مغفرت و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

پرویز محسن پور

( مدیر اسبق راه و ترابری سازمان برنامه و بودجه )

وَلَنَبْلُوَنَّکمْ بِشَیءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ (155) الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ (156) أُولَئِک عَلَیهِمْ صَلَوَاتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ وَأُولَئِک هُمُ الْمُهْتَدُونَ (157)}(بقره)

خاندان مکرّم و معزّز جعفرپور؛

با درود و سلام

در کمال ناباوری و بهت و حیرت، خبر جانگداز رحلت ناگهانی برادر عزیزتر از جانم دکتر حاج امیر آقا جعفرپور را دریافت کردم. بسیار متأثر و متأسف شدم.

گریستم که ارض خدا از نعمت وجود و حضور یکی از خاصّان درگاه پروردگار متعال بی نصیب شد.

این روزها امتحان الهی در از دست دادن عزیزان بسی دشوارتر از اوقات دیگر است. زیرا باید در غربت و در نهایت از طریق فضای مجازی این درد را تسکین و تسلی داد.

رجاء واثق دارم که این پدر و همسر مهربان و انسان فداکار و دوست و همراه مؤمن و گرانقدر، تا ابد مهمان و قرین لطف حضرت سیدالشهدا (ع) و با ایشان محشور خواهندبود و غربت این ایام با رحمت واسعه اهل بیت علیهم‌السلام جبران می‌شود.

با قرائت فاتحه و ملتمسانه از پروردگار سبحان می‌خواهم جایگاهشان اعلی علیین خلد برین قرار دهد و برای شما خانواده محترم و همه بازماندگان اجر و صبر جزیل مسألت دارم.

ارادتمند. پرویز محسن پور

امریکا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ خورشیدی

محمدصادق اسلامی فارسانی

(عضو شورایعالی جمعیت هلال احمر کشور)

بنام خدا

سال نود و پنج آقای دکتر امیرجعفرپور مدیرکل حمل و نقل ترافیک سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بود و من شهردار شهرمان
در راه اندازی دومین معاینه فنی خودرو سبک شهرمان به مشکل خورده بودیم

با رییس شورای شهرمان و مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری امان در خدمت ایشون و رییس اتحادیه حمل و نقل آقای قیصر در محل اتحادیه بودیم. جلسه طول کشید تا نزدیک اذان ظهر. آقای دکتر جعفرپور به ما گفت بیاید سازمان تا بقیه موارد رو اونجا ادامه بدیم. ما خودمون وسیله داشتیم و حرکت کردیم به سمت سازمان شهرداری‌ها. تا رسیدیم سازمان دیدیم ایشون سجاده رو پهن کرده و مشغول نماز هستن . به نماز اول وقت علی رغم مشغله فراوان خیلی اهمیت می‌داد و مقید بود. بعد نماز جلسه آمون رو ادامه دادیم و کارمون پیش ایشون حل شد. بعد به ما گفت نهار که میل نکردید گفتیم خیر میریم بیرون. ایشون نگذاشت و بعد نان و دوغ که از خونه آورده بود رو آورد

خیلی تعجب کردیم… اما چقدر عالی بود

صداقت، تخصص، بی پیرایگی و صفای باطن در ایشون موج می‌زد. یکی دو ماه پیش با ایشون تلفنی صحبت می‌کردم. قرار بود که به ملاقات ایشون برم …که نشد و دیدارمون شد به قیامت.

شخصیت بزرگی رو کشور از دست داد. گمنام و بدون ادعا. خدا رحمتشون کند.

محمد رضا فرشید نژاد

( معاون سازمان بنادر و دریانوردی)

ایشان فردی کوشا و با تجربه در حوزه مدیریت دانش حمل و نقل بودند که به حق زحمات قابل تقدیری را برای ارتقای سطح دانش حمل و نقل برعهده داشتند.

شهرام آدم نژاد

( معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی )

ضایعه درگذشت دوست و همکار عزیزمان، جناب آقای دکتر امیرجعفرپور، یکی از نخبگان و مدیران دلسوز و توانمند بخش حمل و نقل کشور را به خانواده محترم ایشان و جامعه بزرگ حمل و نقل کشور تسلیت عرض مینمایم. ایشان علاوه بر نام نیک و خدمات ارزندهای که در طول سالها از خود در خدمت به مردم برجای گذاشتند، با تصمیم خانواده آن مرحوم اعضای بدنشان نیز اهدا گردید تا وجوشان پس از مرگ نیز زندگی بخش انسانهای دیگر باشد. یاد و خاطرهاش همواره زنده خواهد بود روحش شاد.

سیدعلی سرکشیکیان

( کارشنا س ارشد حمل و نقل ریلی )

هرچه تأمل کردم ایشان چقدر در همه ابعاد انسان کاملی بودند…

در استعداد و هوش، در تلاش بی منت برای پیشرفت کشور، در روابط با زیردستان، در روابط با خانواده، حتی در روابط با بدخواهانشان، در خدمت به کشور، در تعهد و پاک دستی و …

دکتر جعفرپور در قلب‌های ما جاودانه هست.

به خاطر دارم ایشان چه شخصیت استواری در فراز و فرودها داشت. یکبار برای ایشان اتفاق ناگواری (در زمینه کاری) پیش آمد.

تیم همراه ایشان مدتی شکه و ناامید بودیم و دست از همه کار کشیده بودیم. در همان روز ایشان را هر بار می‌دیدم، خم به ابرو نیاورده و امیدوار ادامه می‌داد… حتی در حال آماده کردن عیدی نوروز (یک کتاب) برای همکارانش بود …

یکی یکی و شخصاً کتاب‌ها را یادداشت نوشت و تحویلمان داد. در همان روز!

روح اله نجد عطائی

( از مدیران اسبق راه اهن )

در گذشت نابهنگام برادر بسیار کاردان و کارشناس مهربان حوزه حمل ونقل و ترافیک کشور جناب آقای «دکتر امیر جعفر پور» را، که بصورت افتخاری مسئولیت «دپارتمان حمل و نقل کیومی» را عهده دار بودند و عضو مؤثر کار گروههای تخصصی کیومی بوده‌اند و مسئولیتهای عدیده‌ای در بخشهای مختلف حمل و نقل کشور را مدیریت نموده‌اند، به همکاران ارجمند و اصحاب حمل ونقل، صمیمانه تسلیت عرض نموده و علو درجات این عزیز از دست رفته را از درگاه ایزد سبحان مسئلت می‌نمایم.

با احترام

دکتر بابک افقهی

سلام علیکم

درگذشت ناگهانی و ناباورانه برادر عزیز و دوست داشتنی دکتر امیر جعفرپور؛ حلول عید فطر را بر مابسیار تلخ کرد.

شخصیت تلاشگر و دغدغه مند دکتر جعفرپور عزیز چه در دولت و چه در دورانی که در دانشگاه فعالیت داشتند بسیار قابل احترام بود.

تصویر چهره متواضع و لبخندملیح ایشان هرگز از برابر دیدگانم فراموش نمی‌شود. به دکتر نظری عزیز عرض می‌کردم که ما در دولت آینده و در بخش حمل و نقل امیدهای فراوانی به جدیت و تلاشگری دکتر جعفرپور بسته بودیم. حیف و هزاران حیف

این ضایعه اسفناک را ابتدا به خانواده بزرگوار این دوست عزیزمان تسلیت و تعزیت عرض کرده و از ایشان بابت اقدام بسیار ارزشمندشان در اهدای اعضای امیرعزیز بسیار سپاسگزاریم.

خوشا به سعادت آنمرحوم عزیز با این رفتن پر صلابت و پر خیرش.

خداوند متعال به روح شریف آنمرحوم اجر جزیل عنایت فرموده وایشان را با ابرار و صلحا محشور فرماید.

امیر عزیز دوستت داریم تا ابد. در قلب همه ما جای داری. بدرود دوست خوش روی ما

امیررضا رجبی

آمده بود مشهد هم برای زیارت و هم پیگیری برخی کارهای مشترک.

علاقه به دیدنش و گپ و گفت کاری مشتاقم کرده بود که حتماً ببینمش.

گرفتاری‌های معمول و جلسات پی در پی تنظیم دیدارمان را مشکل کرده بود.

ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بود.

صادقانه بهش گفتم: امیرجان ظهر روز شهادت در حسینیه نزدیک حرم مطهر روضه داریم اگر میتونی بیا اونجا؛ هم روضه است و هم دیدار.

بی ریا و مشتاقانه و با همان ادب و تواضع همیشگی‌اش قبول کرد.

ظهر شهادت به اتفاق خانواده و مادر گرامیشان آمدند.

تجدید دیدار خودمان و خانواده‌ها هم انجام شد.

الان در این روزهای سخت که آرزوی صبر برای خانواده و دوستانش دارم از درگاه خداوند متعال می‌خواهم سرسفره بی بی دو عالم مهمانش کند.

رفیق قدیمی زود رفتی ….

علی اصغر شفیع نادری

( کارشناس ارشد حمل و نقل ریلی )

سلام

صنعت حمل و نقل ایران یکی از افراد خبره و مؤلف خود را از دست داد. در شخصیت فردی گشاده رو، مهربان و همیشه با لبخند بود. در حوزه کاری متعهدانه به اصلاح امور در حوزه تخصصی خود بر اساس منافع ملی کشور می‌اندیشید و عمل می‌کرد. نقش موثری در تدوین بعضی از راهبردهای کلان حمل و نقل ایران داشت. فعالیت در تدوین و تبیین لایحه توسعه حمل و نقل عمومی و مصرف سوخت و گزارش‌های پشتیبان آن در سال 1386 تنها یکی از آن موارد است. قانونی که دولت را مکلف به افزایش سهم حمل و نقل ریلی در بار و مسافر برون شهری و مسافر درون شهری کرده است و حتی در قوانین بعدی نیز تمدید شده است. در صورت اجرای کامل منافع اقتصادی آن برای جامعه ایران می‌توانست بیش از 1 میلیارد دلار در سال باشد. امید که این مهم در راستای منافع ملی کشور بیش از پیش مورد توجه و پیگیری دولت و مجلس قرار گیرد. خداوند مهربان او را بیامرزد و قرین رحمت واسعه خویش نماید و به خانواده محترم ایشان صبر عنایت فرماید.

سعید قصابیان

( کارشناس ارشد حمل و نقل )

با سلام و احترام

آخرین ملاقات من با این عزیز به دفتر انجمن مهندسان ریلی بر می‌گردد. زمستان پارسال. اینکه پس از این زمان کوتاه ایشان رو از دست خواهیم داد برای من غیر قابل تصور بود. در این فاصله یکی از آثار مکتوب ایشان و همکارانشان در وزارت صمت در باره حمل و نقل ریلی بدستم رسید و قصد داشتم حضوراً با ایشان در مورد آن صحبت کنم که متاسفانه دست تقدیر مانع شد.

برای ایشان طلب آمرزش و برای خانواده ایشان آرزوی صبر دارم.

وحید ازوجی

انا لله و انا الیه راجعون.

خبر درگذشت دوست عزیز و بزرگوار و دانشمند حاذق و مدیر انقلابی، جناب آقای دکتر جعفر پور بسیار ناگواربود. این ضایعه بزرگ را به خانواده محترمشان و دوستان ایشان تسلیت عرض میکنم و برای مرحوم مغفور آمرزش الهی و برای بازماندگان از درگاه خداوند متعال صبر و شکیبایی مسئلت مینمایم.

داریوش استرکی

*بسم الله الرحمن الرحیم*

*قال الله تعالی:*

*و بشرالصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون*

متاسفانه روح بلند دوست عزیزمان جناب آقای دکتر امیر جعفرپور به ملکوت اعلی پیوست. این مصیبت را به همسر گرامی و سایر بازماندگان ایشان، خانواده بزرگ حمل و نقل درون و برون شهری کشور و دوستان آن عزیز سفرکرده تسلیت عرض نموده و غفران واسعه الهی را برای آن مرحوم مغفور از درگاه ایزد منان مسألت مینماییم. حسب اطلاع برابر تصمیم خانواده ایشان، اعضای آنمرحوم به نیازمندان اهدا گردیده است.
*غفرالله له و رحمه وجعل مثواه الجنه و احشره مع سادته محمد و آل محمد*

*رحمه الله من یقرا الفاتحه مع الصلوات*

سیدعلی استیری

خبر تأثر انگیز و دردناک ارتحال مردی از صاحبان فکر و اندیشه و عمل در حوزه حمل و نقل و عزیزی متعهد، متین و با اخلاق دکتر امیر جعفرپور که در جوار رحمت الهی قرار گرفت هر انسانی را به درد میآورد. این مصیبت را به خانواده ایشان و همکاران آن مرحوم در وزارت راه تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان آرزوی صبر جمیل و برای آن مرحوم علو درجات و رحمت الهی خواستارم.

غلامحسین امیری

بسیار ناراحت شدم، انسانی شریف و مهربان بود چند روز پیش پیرامون کاری حمل ونقلی با من تماس داشت و قرار بود باهم همکاری کنیم قسمت نبود. خدایش بیامرزد روانش شاد و یادش ماندگار.

ای چرخ فلک خرابی ازکینه توست/ بیدادگری پیشه دیرینه توست

ای چرخ اگر سبنه توبشکافند/ بس گوهر قیمتی که درسینه توست

محمود ایلخان

انا لله و انا الیه راجعون.

با عرض سلام و ادب خدمت خانواده محترم دوست بزرگوارم مرحوم دکتر جعفرپور.

این حقیر هم ابراز تاسفم را از فقدان این عزیز بزرگوار ابراز میدارم و شهادت میدهم همواره در فکر رشد و اعتلای کشور بود و به راستی یک بسیجی بود که خداوند متعال توفیق داده بود گاهی در کارگروه حمل و نقل سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری درخدمتشان بودیم. به آن خانواده محترم تسلیت عرض میکنم و ان شاالله آن عزیز سفر کرده با شهدا و صالحین علی الخصوص سیدالشهدا محشور باشند.

رضا پیل پایه

( قایم مقام اسبق وزارت راه و شهرسازی )

انا لله و انا الیه راجعون.

با تأسف فراوان درگذشت ناگهانی دوست و برادر عزیزم دکتر امیر جعفر پور را که مقارن با آخرین روز ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر است به حضور پدر، مادر و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان مغفرت و علو درجات، و برای بازماندگان محترم و دوستان و دوستداران آن مرحوم، سلامتی و صبر آرزومندم.

علی اکبر تجلی

دوست خوب، باسواد، تلاشگر، با اراده و محجوبی بودند. خداوند رحمت کند…

مهرداد تقی زاده

طلب آمرزش و مغفرت برای همکار عزیز دکتر جعفرپور دارم. روحش شاد.

امیر علی ثقفی

شنیدم که یکی از گنجهای بزرگی که میتوانست در لجستیک کشور نقشی ایفا کند و با اخلاص و تلاش خود نام ایران را سربلند کند از این عالم رفت و به سوی پروردگار خود رفت. امیدوارم که خداوند بزرگ به ما امکان جبران زحماتش را بدهد و دیگر این گونه داغدیده نگردیم گرچه که همه چیز نزد خداست کارها سخت است و امیدوارم که امکان جبران باشد.

انا لله و انا الیه راجعون.

رسول جوادیان

انا لله و انا الیه راجعون- آقای دکتر امیر جعفرپور دوست و همکار 20 ساله ما در واپسین ساعات ماه مبارک رمضان به رحمت خدا رفتند. بی شک دستاوردهای بسیاری در حوزه حمل و نقل کشور میراث این مرد بزرگ میباشد. ایشان همواره فردی خستگی ناپذیر، صاحب فکر و اندیشه و متخصص و متعهد در حوزه حمل و نقل بودند. فقدان ایشان برای همه دوستان و همکاران حوزه حمل و نقل کشور ناباورانه و غمی سنگین بود. ایشان این توفیق را داشتند که در روز عید فطر اعضای پیکر مطهر خود را به نیازمندان اهدا کنند و سبک بال به دیار باقی سفر کنند. این ضایعه و مصیبت را ابتدا به خانواده آن مرحوم و سپس خدمت همه همکاران و دوستان تسلیت عرض مینمایم. از خداوند متعال برای بازماندگان صبر و برای آن مرحوم رحمت و مغفرت را طلب میکنم.

محمد سعیدنژاد

( مدیر عامل اسبق راه آهن )

از میان دو چشم یک تن کم/ و از میان خرد هزاران

بیش. خبر تأثر انگیز و دردناک ارتحال مردی از صاحبان فکر و اندیشه و عمل در حوزه حمل و نقل کشور و عزیزی متعهد، متین و با اخلاق دکتر امیر جعفرپور که در میانسالی بار سفر بست و در جوار رحمت الهی قرار گرفت هر انسانی را به درد میآورد. این مصیبت را به خانواده ایشان و همکاران او در وزارت راه تسلیت می گویم و برای انها ارزوی صبر جمیل و برای آن مرحوم علو درجات و رحمت الهی خواستارم.

مرتضی ناصریان

خدایتعالی مرحوم دکتر جعفرپور را رحمت کند و با اولیای الهی محشور کند

نزدیک بیست سال دوست بودیم و در موضوعات متعددی با هم کار کردیم.

فردی: خودساخته و فرهیخته اهل علم و تدبیر خدمتگزاری بی منت برای جامعه دلسوز در مشکلات متعبد و مقید به آداب اسلامی و عبادات مدیری ارزشمدار و جهادی مؤمن و فداکار به انقلاب اسلامی و ولایت توانمند در مدیریت و سازماندهی انگیزه بخش و جذب نیروهای مؤمن و جوان خندان و امیدوار متوکل به خدایتعالی متخصص، جامع نگر و آینده پژوه در حمل ونقل

من احیا الناس فکانما احیا الناس جمیعاً

تلاش برای نجات جان یک انسان، با نجات جان تمام بشریت برابری میکند

دوستان عزیزم……

امروز خانوادهٔ محترم دکتر امیر جعفر پور در جهت رضا و خوشنودی حق تعالی، با وسعت نظر و مناعت طبعی بی بدیل و عزت نفسی بی نظیر، برگی از ایثار واز خود گذشتگی وصف ناشدنی؛ را با اهدای اعضای حیاتی بدن عزیز دلشان، رقم زدند، تا رویش زندگی را در جسم نحبف و چشمان به انتظار نشستهٔ بیماران رنجور دیگری به نظاره بنشینند … آری! دکتر، که تمام عمر و جوانیاش را در راه تحصیل علم، خدمت به اسلام، نظام، انقلاب و رهبری ودر جهت زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت عجل الله تعالی؛ گذرانده بود؛

روح بلندش در روز عید سعید فطر که روز شکافته شدن و شکفتن شکوفههای فطرت از جان آدمی است قفس تنگ تن را شکافت و به لقاء معبودش شتافت و جسم دنیاییاش هم دراین روز، شکافته شد تا به نیازمندانی که چشم انتظار حیاتی دوباره هستند، اهدا شود….

امید که روحش غریق لطف، رحمت و مغفرت بی پایان الهی ودر جوار امام رئوفمان ماوا و آرام بگیرد و قلب عزیزانشان در سایه سار رحمت بی مثال الهی تسکین داده شود.

شورای مرکزی اندیشکده های بین المللی مجازی ایران

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم جعفرپور

با نهایت تأسف با خبر شدیم خدمت گذاری دیگر از میهن عزیزمان عضو شورای مرکزی اندیشکده های بین المللی مجازی علمی کاربردی ایران، از دهه هفتاد تا کنون که به عنوان یک پژوهشگر، محقق و نخبه بسیار فعال بود و در ده ها سمت از جمله، معاون توسعه حمل و نقل ستاد مدیریت سوخت کشور ریاست جمهوری، مدیر کل حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیر کل و معاون وزارت راه و شهرسازی، مؤسس اتاق فکر حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، عضو اتاق فکر حمل و نقل هوشمند، سرپرست دفتر پژوهش های تخصصی حمل و نقل مرکز تحقیقات و آموزش وزارت راه و ترابری، مشاور برنامه ریزی اتحادیه سازمان اتوبوسرانی های کشور، پژوهشگر برتر در زمینه های مختلف لجستیک و حمل و نقل و ارزش افزوده و دارای ده ها سمت و طرح های پژوهشی و تحقیقاتی لجستیک و….

دکتر امیر جعفر پور فرزند غلامرضا بر اثر سکته مغزی درگذشت که باعث تأسف و تأثر فراوان گردید، بر اساس وصیت ایشان اعضای بدن نامبرده اهداء خواهد شد روحش شاد. ایشان یک تلاشگر به تمام معنی، با ایمان، صبور، انسان دوست، مقاوم، مبارز، دلیر، شجاع، وطن دوست، مردم دار بود و در نهایت الگو بودن برای ایرانیان و اقوام و عشایر در گفتار، کردار و پندار، ایشان بخشی از ویژگیهای برجسته اخلاقی آن فقید سعید بود. ابعاد و مراتب خدمتگزاری ایشان بر کسی پوشیده نیست. اندیشکده های بین المللی مجازی و جبهه تغییر ایرانیان این مصیبت را به خانواده محترم، به خصوص همسر و فرزندان گرامی، اعضای شورای مرکزی اندیشکده های بین المللی مجازی ایران، همه مسئولین، اقوام و عشایر و بزرگان و سایر بستگان و عموم مردم و زاگرس نشینان داخل و خارج کشور تسلیت عرض می نماید و از خدای سبحان برای روح آن مرحوم رحمت و مغفرت، و برای بازماندگان طول عمر و صبر و اجر خواهانیم.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : انتخاب سردبیر , تله تایپ , حمل و نقل , خبر داغ , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه