زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۲۸
» اجتماعی » سفر به شمال همچنان ممنوع است؛ ادامه محدودیت شبانه
تاریخ انتشار : 2021/05/18 - 15:29
 کد خبر: 135864
 105 بازدید

سفر به شمال همچنان ممنوع است؛ ادامه محدودیت شبانه

جانشین پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیت تردد شبانه در تمام شهرهای کشور و ممنوعیت سفر به استان های شمالی خبر داد.

سفر به شمال همچنان ممنوع است؛ ادامه محدودیت شبانه

سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت اعمال محدودیت و ممنوعیت‌های تردد در جاده های کشور اظهار داشت: بعد از پایان طرح تعطیلات عید فطر، در حال حاضر محدودیت تردد بر اساس رنگ بندی شهرها اجرا می‌شود.

جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: در حال حاضر ۳ شهر قرمز و ۲۶۲ شهر نارنجی وجود دارند که محدودیت تردد در این شهرها اعمال می شود بدین ترتیب که خروج پلاک های بومی از این شهرها و ورود پلاک های غیر بومی به آنها ممنوع بوده و جریمه ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومانی را برای رانندگان متخلف در پی خواهد داشت.

سردار حسینی با تشریح وضعیت مناسب جاده های کشور از لحاظ جوی و ترافیکی تصریح کرد: محدودیت تردد شبانه فارغ از رنگ‌بندی‌ها از ساعت ۱۰ شب تا ۳ صبح اجرا شده و متخلفان جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

جانشین پلیس راهور ناجا در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص چگونگی سفر به استانهای شمالی اعلام کرد: استان‌های شمالی از جمله مازندران، گیلان و گلستان به صورت استانی دیده شده و سفر به این استان‌ها ممنوع است.

سردار حسینی درباره اجرای طرح ترافیک در تهران گفت: طرح ترافیک در تهران از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ اجرا شده و از ساعت ۱۴ به بعد، یک بار امکان خروج خودروهایی که در طرح وجود دارند بدون اعمال جریمه داده می‌شود.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه