زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱
» تله تایپ » پرورش‌خواه: استقلال برای داربی پایتخت باید آمادگی بیش‌تری داشته باشد
تاریخ انتشار : 2021/05/12 - 12:01
 کد خبر: 135568
 112 بازدید

پرورش‌خواه: استقلال برای داربی پایتخت باید آمادگی بیش‌تری داشته باشد

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید هر تیمی که بتواند تمرکز بیش‌تری در داربی پایتخت داشته باشد می‌تواند عملکرد موفقیت‌آمیزی از خودش نشان دهد.

پرورش‌خواه: استقلال برای داربی پایتخت باید آمادگی بیش‌تری داشته باشد

بهروز پرورش‌خواه، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره داربی پایتخت و تقابل استقلال و پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: جدای از شرایط جدول، دو تیم انگیزه خودشان را دارند و من هم امیدوارم تماشاگران از این بازی لذت ببرند. داربی همیشه جذابیت خودش را داشته است و با بازی‌های دیگر فرق می‌کند. استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شرایط خوبی داشت و امیدوار بودم در لیگ برتر هم آمادگی لازم را داشته باشد اما نگران بودم تیم ریکاوری لازم را نداشته باشد که متاسفانه نتوانستند آمادگی خودشان را حفظ کنند و در بازی مقابل ذوب‌آهن نمایش خوبی از خودشان ارائه ندادند.

او در ادامه درباره تبعات شکست استقلال مقابل ذوب‌آهن پیش از داربی پایتخت گفت: امیدوارم این شکست تلنگری باشد تا بازیکنان استقلال به خودشان بیایند. استقلال برای داربی پایتخت باید آمادگی بیش‌تری داشته باشد و این به ذهنیت آبی‌پوشان باز می‌گردند. بازیکنان استقلال نباید به فکر منافع شخصی خودشان در زمین باشند و باید منافع جمعی مد نظر قرار بگیرد تا تیم بتواند در داربی پایتخت عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته باشد.

پرورش‌خواه در پاسخ به این سوال که برگ برنده استقلال در داربی پایتخت چه می‌تواند باشد؟ خاطرنشان کرد: این دو تیم هر کجای جدول باشند،‌ در داربی عملکرد متفاوتی خواهند داشت. تیمی که تمرکز بیش‌تری داشته و آمادگی ذهنی بیش‌تری از خودشان نشان بدهد و در زمان بازی خودش را کنترل کند، می‌تواند در داربی شرایط بهتری داشته باشد، امیدوارم بازی زیبایی ببینیم و من به عنوان طرفدار استقلال دوست دارم استقلال برنده شود.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان به یکی از خاطرات به یادماندنی خود در داربی‌های پایتخت اشاره کرد و گفت: در داربی‌هایی که من بازی کردم هم برد و هم باخت داشتیم. در سال ۷۴، ما بازی داربی رفت را ۳ بر یک برده بویم و در بازی برگشت من در یکی از موقعیت‌های بازی، از جناح چپ توپ را سانتر کردم و ادموند اختر هم در عرض به مهدی پاشازاده پاس داد و آن را وارد دروازه کرد اما داور توپ ما را آفساید اعلام کرد و این در حالی بود که خود پرسپولیسی‌های هیچ اعتراضی به این صحنه نداشتند. به نظر من در آن صحنه توپ به هیچ عنوان آفساید نبود اما تصمیم داور این طور اعلام شد تا ما سه امتیاز این بازی را از دست بدهیم. یکی از نکات جالب این صحنه این بود که ما هیچکدام به این صحنه اعتراض نکردیم و همه چیز مسالمت‌آمیز برطرف شد.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه