زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» بین الملل » پسر بن لادن با چه کسی ازدواج کرد
تاریخ انتشار : 2018/08/06 - 11:08
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 13515
 288 بازدید

پسر بن لادن با چه کسی ازدواج کرد

خانواده رهبر سابق القاعده تایید کردند که پسر وی با دختر یکی از ربایندگان هواپیمایی که به برج‌های دو قلو در نیویورک برخورد کرد، ازدواج کرده است.

پسر بن لادن با چه کسی ازدواج کرد

حمزه بن لادن پسر اسامه از حامیانش خواسته تا علیه لندن، واشنگتن، پاریس و تل آویو دست به حمله بزنند و گفته شده که وی معاون ایمن الظواهری، رهبری کنونی القاعده است.

یکی از برادران حمزه گفت: ما شنیدیم که برادرمان با دختر محمد عطا، از ربایندگان هوایپماهای حملات ۱۱ سپتامبر ازدواج کرده است. او یک فرد مصری است. ما نمی‌دانیم حمزه دقیقا کجاست اما شاید در افغانستان باشد.

ازدواج حمزه بن لادن با دختر این رباینده تاییدی بر این است که عاملان حملات ۱۱ سپتامبر همچنان یک مرکز برای القاعده هستند و براساس میراث بن لادن به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

یکی دیگر از برادران حمزه نیز گفت: دو برادرم در حملات پهپادی کشته شدند، فقط حمزه است که می‌خواهد انتقام اسامه را بگیرد. اما نمی‌خواهم بار دیگر شاهد آن رخدادها باشم. اگر حمزه الان نزد من بود به او می‌گفتم خدا تو را هدایت کند. به آنچه می‌خواهی انجام دهی، فکر کن. پا جای پای پدرمان نگذار.


برچسب ها : ,
دسته بندی : بین الملل , خبر داغ , مطالب خواندنی
ارسال دیدگاه