زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اجتماعی » مجید قناد در سوگ همکاری که قربانی کرونا شد/ همه از هم می‌پرسیم امروز چند نفر مردند؟!
تاریخ انتشار : 2021/04/26 - 11:07
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 134735
 75 بازدید

مجید قناد در سوگ همکاری که قربانی کرونا شد/ همه از هم می‌پرسیم امروز چند نفر مردند؟!

مجید قناد که دوست و همکارش را به خاطر کرونا از دست داد، می‌گوید: هر لحظه آدم عزیزی را از دست می‌دهد و همه از هم می‌پرسند امروز چند نفر فوت کردند؛ آنقدر از دست رفتن راحت شده است که مدام استرس و نگرانی داریم.

مجید قناد در سوگ همکاری که قربانی کرونا شد/ همه از هم می‌پرسیم امروز چند نفر مردند؟!

حمید علیزاده ـ تهیه کننده برنامه های کودک تلویزیون ـ پس از روزها جدال با ویروس کرونا، صبح دیروز ـ یکشنبه ـ درگذشت.

«لوبیا فردا زود بیا» با اجرای عمو قناد و تهیه کنندگی مشترک مجید قناد و حمید علیزاده در ایام نوروز از تلویزیون پخش شد و قرار است همچنان ادامه داشته باشد.

مجید قناد ـ مجری و تهیه کننده باسابقه برنامه‌های کودک ـ در گفت‌وگویی با ایسنا درباره همکار تازه درگذشته‌اش، مرحوم حمید علیزاده گفت: ایشان یکی از تهیه ‌کننده‌های فعال، خوب، منضبط، مدیر و بسیار متین بودند. نه به خاطر اینکه وقتی کسی فوت می‌کند فقط خوبی اش را می‌گویند، بلکه واقعا می‌گویم ایشان خوب بودند و انتظار نداشتیم بد از چند روز بیماری فوت کنند.

قناد درباره همکاری‌هایش با این تهیه کننده عنوان کرد: برنامه «لوبیا فردا زودبیا» در حال ضبط است و همکاری من با این تهیه کننده ناتمام ماند؛ فکرهای جدیدی داشتیم اما متاسفانه وقتشان تمام شده بود. ما ۱۰ سال پیش در برنامه‌ای برای شبکه جام جم با هم همکاری داشتیم و الان هم در برنامه «لوبیا فردا زود بیا» برای شبکه آموزش و برنامه‌ «فرزندان ایران» برای جام جم با هم همکاری داشتیم. خودشان هم در شبکه‌های قرآن و آموزش برنامه داشتند.

او با ابراز ناراحتی از شرایط کنونی جامعه عنوان کرد: با این وضعیتی که هر لحظه آدم، عزیزی را از دست می‌دهد و همه از هم می‌پرسند امروز چند نفر فوت کردند، نمی‌توان خوب بود. آنقدر از دست رفتن راحت شده است که مدام استرس و نگرانی داریم.

مجری باسابقه تلویزیون درباره علت فوت همکارش توضیح داد: بیماری خاصی نداشتند؛ چند روز قبل گفتند احساس می‌کنم مسموم شدم. بعد حس کردند که باید تست کرونا بدهند که متاسفانه جوابش مثبت بود. این روزهای اخیر خودشان را قرنطینه کرده بودند و سر ضبط نمی‌آمدند.

قناد در پایان گفت: دو روز قبل، حدود ظهر به ایشان سر زدم، گفتند دارد نهار می‌خورد، گفتم خدا را شکر بهتر می‌شود؛ شب همان روز هم یکی از مسوولان شبکه آموزش رفته بود و برایش دارو گرفته بود. اما امروز حدودا ساعت دو اکسیژن خونشان پایین آمده و در بیمارستان فوت کرده بودند. فردا پیکرشان را به بهشت زهرا(س) و از آنجا به شمال نزد خانواده‌شان می برند.

به گزارش ایسنا، حمید علیزاده ـ تهیه کننده برنامه های کودک تلویزیون ـ پس از روزها جدال با ویروس کرونا، صبح یکشنبه درگذشت. او از تهیه‌کنندگانی بود که نقش مهمی در خلق برنامه های مهارتی و کودک برای شبکه‌های سیما داشته است.

برنامه «طرح رنگ نقاشی»، «لوبیا فردا زود بیا» با اجرای عمو قناد (شبکه آموزش)، «فرزندان ایران» (شبکه جام‌جم)، «کودک قرآنی» با محوریت طرح سه ساله حفظ قرآن کریم (شبکه قرآن سیما) نمونه‌ای از برنامه های این تهیه کننده در طول این سال ها بوده است.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه