زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اسلایدر دوم » رونمایی از بلندترین مجسمه عیسی مسیح در جهان با ارتفاع ۴۳ متر و عرض ۳۶ متر
تاریخ انتشار : 2021/04/12 - 14:22
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 133971
 479 بازدید

رونمایی از بلندترین مجسمه عیسی مسیح در جهان با ارتفاع ۴۳ متر و عرض ۳۶ متر

همه چیز برای قرار دادن تمثال مسیح در سر جای خود آماده است، مجسمه ای که با ۱۴۱ فوت (۴۳ متر) ارتفاع، بلندترین مجسمه مسیح خواهد بود. مجسمه مسیح محافظ در منطقه انکانتادو در برزیل در حال ساخت است. وقتی ساخت آن به پایان برسد، این مجسمه بسیار بلندتر از مجسمه مشهور مسیح رهایی بخش در ریودوژانیرو خواهد بود که تنها ۱۲۴ فوت (۳۸ متر) ارتفاع داشته و طول آن در قسمت دست ها نیز تنها ۲۸ متر است.

رونمایی از بلندترین مجسمه عیسی مسیح در جهان با ارتفاع ۴۳ متر و عرض ۳۶ متر

دست های باز شده این اثر جدید از نوک تا نوک بیش از ۱۱۸ فوت (۳۶ متر) طول خواهند داشت. ساخت این مجسمه در جولای ۲۰۱۹ آغاز شده و بخش سینه آن حاوی یک پنجره شیشه ای است که به عنوان یک مکان برای تماشا به کار گرفته شده و از طریق آسانسورهایی در دسترس خواهد بود. لایه بیرونی این مجسمه از فولاد ساخته شده و پس از تکمیل حاوی بیش از ۱۷,۶۰۰ فوت مربع بتن خواهد بود. ساخت سر این مجسمه که گفته می شود بیش از ۴۰ تن وزن دارد، ۳ ماه طول کشیده است.

طراحی مجسمه جدید مسیح در برزیل که توسط یک کشیش محلی صورت گرفته، قرار است در انتهای سال ۲۰۲۱ میلادی به پایان برسد. این اتفاق در حالی است که مجسمه مسیح رهایی بخش در ماه اکتبر جاری ۹۰اُمین سالگرد تکمیل و استقرار خود را جشن خواهد گرفت و به همین مناسبت تعمیراتی روی آن صورت خواهد گرفت. شهر انکانتادو با جمیعتی ۲۲,۰۰۰ نفری در ۱۴۵ کیلومتری شمال غرب پورتو آلگره، مرکز ایالت، قرار دارد.

این پروژه با هدف ترویج دین و افزایش جذابیت های توریستی منطقه صورت گرفته است. یک پدر و پسر به نام گنسیو و مارکوس مورا به عنوان مجسمه ساز، سرپرستی تیم ساخت را بر عهده دارند. بودجه در نظر گرفته شده برای این پروژه حدود ۳۵۰,۰۰۰ دلار عنوان شده و تمام آن از طریق اعانه تامین شده است.


برچسب ها : ,
دسته بندی : اسلایدر دوم , خبر داغ , مطالب خواندنی
ارسال دیدگاه