زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اسلایدر اصلی » قالیباف: بازگشت اختیارات وزارت جهاد کشاورزی را در شورای عالی هماهنگی دنبال می‌کنیم
تاریخ انتشار : 2021/04/06 - 10:49
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 133598
 132 بازدید

قالیباف: بازگشت اختیارات وزارت جهاد کشاورزی را در شورای عالی هماهنگی دنبال می‌کنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که موضوع بازگشت اختیارات وزارت جهاد کشاورزی را در شورای عالی هماهنگی دنبال می کند.

قالیباف: بازگشت اختیارات وزارت جهاد کشاورزی را در شورای عالی هماهنگی دنبال می‌کنیم

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) مجلس پس از بررسی گزارش مربوط به گرانی‌های اخیر با حضور وزیر جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر مهلت مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی در سال ۹۸ درباره بند یک ماده ۱ قانون تمرکز وظایف بین وزارتخانه های کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت تمام شده و از آنجا که تمدید مجدد آن در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی تصویب نشد، مقرر شد در نخستین جلسه امسال این موضوع تعیین تکلیف شده و وظایف به مسیر قانونی خود بازگردند.

وی افزود: یکی از اشکالات اساسی و جدی که موجب نابسامانی های موجود در حوزه مرغ و تخم مرغ شده، اشکالات ساختاری و مدیریتی است؛ زنجیره تولید، توزیع و نظارت این نابسامانی را ایجاد کرده که باید به مسیر قانونی خود برگردد لذا ما این موضوع را در شورای عالی هماهنگی دنبال می‌کنیم.

قالیباف ادامه داد: خواست مجلس، بازگشت وظایف وزارت جهاد کشاورزی به مسیر قانونی است، وزرای صمت و جهاد کشاورزی نیز با این موضوع موافق هستند، بنابراین با این تصمیم قطعاً نابسامانی موجود پایان می یابد.

رییس مجلس در پایان گفت: ماده ۲۳۴ درباره گزارش کمیسیون اقتصادی درباره وضعیت بازار و همچنین گزارش کمیسیون کشاورزی در این باره به صورت ماده ۲۳۴ در صحن علنی بررسی و به رأی گذاشته خواهد شد. پس از رأی گیری پیگیری های لازم در این باره براساس ماده ۲۳۴ انجام می گیرد.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اسلایدر اصلی , تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه