زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اسلایدر دوم » افشاگری منوچهر هادی درباره علت حذف بعضی بازیگران از سریال گیسو
تاریخ انتشار : 2021/04/05 - 14:50
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 133546
 409 بازدید

افشاگری منوچهر هادی درباره علت حذف بعضی بازیگران از سریال گیسو

منوچهر هادی ، کارگردان سریال گیسو درباره ی علت عدم حضور برخی بازیگران فصل قبلی این سریال در فصل جدید آن توضیحاتی ارائه کرد. مهناز افشار، پانته ‌آ بهرام، فرزاد فرزین، بهاره کیان ‌افشار، حمیدرضا پگاه و سارا رسول زاده، بازیگران سریال عاشقانه بودند که در فصل دوم آن، سریال گیسو حضور ندارند.

افشاگری منوچهر هادی درباره علت حذف بعضی بازیگران از سریال گیسو

از زمان آغاز تولید سریال گیسو که این روزها در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است، تصاویر و ویدئوهای زیادی از پشت صحنه ی این سریال توسط عوامل ساخت آن منتشر شده است که فضای پشت دوربین این مجموعه را بسیار دوستانه به تصویر می کشد. اما منوچهر هادی در مصاحبه ی جدید خود صحبت هایی درباره ی علت غیبت برخی بازیگران فصل قبلی سریالش مطرح کرد که از وجود اختلافاتی در پشت صحنه ی سریال گیسو حکایت دارد.

منوچهر هادی و همسرش یکتا ناصر به تازگی مهمان برنامه ی اینترنتی «منو بشناس» با مجری گری فرزاد فرزین بودند، ویژه برنامه ی نوروزی همراه اول که در روزهای عید نوروز از طریق اپلیکشن روبیکا پخش شد.

هادی درباره ی حذف بعضی بازیگران از فصل دوم سریال خود گفت: «سریالی که فصل اولش موفق بوده وقتی قرار می شود ادامه پیدا کند حتی اگر فقط یک بازیگرش حذف شود امکان ندارد کار لطمه نخورد ولی ما در گیسو مجبور به این کار شدیم. تا قسمت چهارم داشتیم قصه‌ های دوستانی که در این فصل در خدمت شان نبودیم را توجیه می کردیم که این به کار لطمه زد. از آن جمع فقط یکی از بازیگرها را اساساً نمی توانستیم داشته باشیم، اما بقیه را می‌ توانستیم. ولی مسایلی هست که ترجیح می دهم در موردش حرف نزنم.»

اشاره ی منوچهر هادی به مهناز افشار بود که مدت ها است در آلمان به سر می برد. مهناز افشار در فصل قبلی سریال هادی یکی از نقش های اصلی کار به نام گیسو را برعهده داشت.

اما فرزاد فرزین ، خواننده ی مشهور که اجرای برنامه ی «منو بشناس» را برعهده داشت هم یکی دیگر از بازیگران فصل اول سریال منوچهر هادی است که در سریال گیسو حضور ندارد.

هادی درباره ی حذف فرزاد فرزین نیز گفت: «به عنوان مثال با خود شما (فرزاد فرزین) شخصاً تماس گرفتم و بنا به دلایلی نشد همکاری کنی و جایت به شدت خالی است. تو هم خیلی هوشمندانه خداحافظی کردی. کسی که از بودن کسی حالش بد باشد مطمئن باش آن شخص نباشد باز هم آن طرف حالش بد است. من از اینکه نبودی به شدت ناراحت شدم. تمام تلاشم را هم کردم اما خودت می‌ دانی داستان چیست. شأن فرزاد فرزین این است که بیایند دنبالش با افتخار او را بیاورند. وقتی این را متوجه نمی شوند، درست نیست کارگردان اصرار کند. من هم در شرایطی بودم که باید آن کار را می‌ ساختم و وسط کار گیر کرده بودم.»

این صحبت های منوچهر هادی در حالی است که فرزاد فرزین خود پیش تر علت غیبتش را چیز دیگری بیان کرده بود.

مرداد ماه سال جاری بود که فرزاد فرزین در مصاحبه ای با برنامه ی کافه آپارات از تصمیم خود برای انصراف از سریال عاشقانه ۲ خبر داد. فرزین گفت نگران تکراری شدن نقش خود در سریال عاشقانه به خاطر شباهت آن به «بهرام» سریال «مانکن» بود و وقتی این نگرانی را با کارگردان کار در میان گذاشت منوچهر هادی به او گفت نقش را تغییر می دهند و فرزین را راضی به بستن قرارداد کرد اما وقتی فیلمنامه تغییر کرد فرزین در نهایت تصمیم به انصراف از سریال گیسو گرفت. این روزها از فرزاد فرزین سریال ملکه گدایان از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است.

منوچهر هادی همچنین در پاسخ به سؤال فرزین درباره ی محتمل بودن ساخت فصل سوم سریال گیسو گفت فکر نمی کند این اتفاق رخ دهد.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اسلایدر دوم , جذاب ترین ها , خبر داغ
ارسال دیدگاه