زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اجتماعی » احتمال حذف دفترچه تامین اجتماعی تا پایان سال
تاریخ انتشار : 2018/08/04 - 18:57
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 13291
 263 بازدید

احتمال حذف دفترچه تامین اجتماعی تا پایان سال

رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: امیدوارم تا پایان سال جاری چیزی به نام دفترچه تامین اجتماعی نداشته باشیم.

احتمال حذف دفترچه تامین اجتماعی تا پایان سال

نقی نوربخش در بازدید از مرکز درمانی این سازمان در جیرفت با اشاره به اینکه در کل کشور علاوه بر کلیه مراکز درمانی در 8 استان کشور با مراکز طرف قرار داد، اقدامات ایجاد پست اکترونیکی تامین اجتماعی را آغاز کردیم، توضیح داد: زیرساخت طرح تحول سلامت، تولید نسخه الکترونیکی و همان حذف دفترچه بیمه است و در این زمینه قدمها و اقدامات خوبی در حوزه تامین اجتماعی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه 70 میلیون نسخه الکترونیک تاکنون تولید کردیم که این روند باعث صرفه‌جویی در صدور دفترچه شده و کنترل هزینه‌ها بسیار موثر است، ادامه داد: با مذاکراتی که با وزارت بهداشت انجام دادیم و حمایتی که وزیر بهداشت داشته این مهم در کل کشور گسترش داشته است. سالیانه 65 میلیارد تومان کل هزینه صدور دفترچه بیمه است و از این مبلغ 15 میلیارد تومان آن هزینه تامین کاغذ می‌شود.

نوربخش با تاکید بر اینکه سازمان تامین اجتماعی باید خدمات خود را در جنوب استان کرمان اصلاح و ارتقا دهد، تصریح کرد: فضای فیزیکی شعبه تامین اجتماعی و مراکز درمانی فضای فرسوده است و متناسب با تعداد بیمه‌ شدگان این منطقه نیست.

نوربخش: ضریب پوشش بیمه ای در استان کرمان کم است

وی ادامه داد: در جنوب استان کرمان ضریب پوشش بیمه‌ای ما نسبت به جمیعت کل زیاد نیست اما تعداد بیمه شده قابل توجهی دارد که سازمان باید در این منطقه خدمات خود را اصلاح کند. امیدوارم با بررسی‌هایی که در این سفر انجام می‌شود بتوانیم خدمات خود را در این منطقه ارتقاء دهیم.

نوربخش با بیان اینکه از جمله این خدمات راه‌اندازی بیمارستان پیامبر اعظم(ص) کرمان است که بعد از یک دهه افتتاح شد، گفت: در بازدیدی که از این بیمارستان داشتم در این بیمارستان خدمات خوبی ارائه می‌شود که رضایت‌بخش است. خدمات درمانی تامین اجتماعی که در جنوب کرمان امکانات ارائه می‌شود در حد مراکز درمانی است.

رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور به همراه نماینده مردم شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از روند خدمت رسانی در تامین اجتماعی جیرفت به مردم و همچنین روند ارائه خدمت در مرکز درمانی تامین اجتماعی جیرفت بازدید کرد.

 

 


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه