زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اسلایدر دوم » فهرست رسمی مشاغل مورد نیاز مهاجرت به استرالیا ۲۰۲۱
تاریخ انتشار : 2021/02/13 - 15:09
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 130779
 470 بازدید

فهرست رسمی مشاغل مورد نیاز مهاجرت به استرالیا ۲۰۲۱

مهاجرت به استرالیا مثل مهاجرت به کانادا و مهاجرت به آمریکا و مهاجرت به نیوزلند، یکی از مقصدهای جذاب برای مشتاقان کوچ است و در ۳ دهه اخیر در صدر فهرست مقصدهای مهاجرتی ایرانیان قرار گرفته است و به نظر می رسد در عصر کرونا و پسا کرونا، هم‌چنان مقصد قابل توجهی برای مهاجران تحصیل کرده و سرمایه گذار باشد.

فهرست رسمی مشاغل مورد نیاز مهاجرت به استرالیا ۲۰۲۱

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای گردشگری و تجاری کوتاه مدت و بلند مدت حاصل نمی شود. شما نمی توانید با خرید ملک در استرالیا (بر خلاف ترکیه و قبرس)، نسبت به دریافت اقامت دائم این کشور اقدام کنید. شما می‌توانید از طریق مسیرهای سرمایه گذاری و کارآفرینی، نسبت به راه اندازی کسب و کار طبق شرایط و روشی که اداره مهاجرت استرالیا اعلام کرده، اقدام کنید و فرآیند اخذ شهروندی را طی کنید.

استرالیا نیاز به متخصصان و کارشناسان در گروه های مختلف شغلی دارد. اگر به زبان انگلیسی مسط هستید و مدرک دانشگاهی معتبر دارید، استرالیا گزینه خوبی برای کارجویان است.

در ۱۱ مارچ سال ۲۰۱۹ میلادی، اداره مهاجرت استرالیا فهرستی از مشاغل مورد نیاز این کشور را اعلام کرد تا مشتاقان کوچ، بدانند که چه زمینه های شغلی در این کشور، در صدر تقاضای کارفرماها و کارآفرینان قرار دارد.

برای ویزاهای ۱۸۹، ۱۹۰ و ۴۹۱، سه لیست وجود دارد که شامل لیست بلند مدت یا MLTSSL، لیست کوتاه مدت یا STSOL و لیست منطقه ای یا ROL است.

فهرست مشاغل مورد نیاز استرالیا برای مهاجران در سال ۲۰۲۱ به شرح زیر است. توجه کنید که رشته های مربوط به فناوری اطلاعات و ارتباطات (مثل طراحی اپ، دیتا ساینس، هوش مصنوعی و امثالهم)، مشاغل مربوط به حوزه های مهندسی، مشاغل مربوط به حوزه بهداشت و درمان و خدمات، از جمله مشاغل با درآمد بالا در این کشور است.

ایرانیان شاغل به تحصیل و کار در استرالیا را می توان از طریق لینکدین و فیسبوک و کانال های تلگرامی و واتس آپی پیدا کرد و با آن ها درباره شرایط و فرصت های شغلی و تحصیلی و کاری و مهاجرتی جدید این کشور، رایزنی کرد.

مسئول ارزیابی مدارک شغلی و صلاحیت حرفه ای شما برای دریافت ویزای مهاجرتی استرالیا بر اساس گروه های شغلی ذیل الذکر، نهادهای مختلفی در این کشور هستند. مثل: VETASSESS- IML-CAANZ-CASA-TRA.

سازمان vetassess استرالیا طیف بسیار گسترده ای از رشته های حرفه ای را ارزیابی می کند و در صورت پذیرش مدرک شما را معادل مدرک استرالیایی قرار می دهد. برای استفاده از خدمات وت اسس بایستی در سایت مربوطه ثبت نام کرده و کد و رمز عبور بگیرید و مدارک را آپلود تا پس از پرداخت هزینه های اعلامی، مدارک شما ارزیابی شود.

تصویر ایندکس سایت وت اسس استرالیا

هزینه ارزیابی مدارک شغلی متقاضیان مهاجرت به استرالیا

اگر خواهان اشتغال در استرالیا در حوزه های مالی و حسابداری هستید، کانز بایستی مدارک شغلی و صلاحیت حرفه ای را ارزیابی کند. به https://www.charteredaccountantsanz.com مراجعه کنید.

تصویر ایندکس سازمان کانز برای ارزیابی مدارک شغلی مشتاقان مهاجرت به استرالیا در حوزه مالی و حسابداری

مدیر اسکان و هتلداری
حسابداری عمومی
کارشناس بیمه و آمار
طب سوزنی
مدیر امور تبلیغاتی
متخصص تبلیغات
مهندس هوا فضا
خلبان هواپیما
مشاور امور کشاورزی
مهندس کشاورزی
دانشمند امور کشاورزی
تکنسین کشاورزی
لوله کشی تهویه مطبوع و خدمات مکانیک
مکانیک سیستم تهویه مطبوع و تبرید
مهندس تعمیر و نگهداری هواپیما
تکنسین تعمیر نگهداری هواپیما
مسئول آمبولانس،
تکنسین بیهوشی
متخصص بیهوشی
برنامه نویس
مسئول و مربی حیوانات
زنبوردار
پرورش دهنده گیاهان دریایی
درخت شناس
معمار
طراح و نقشه کش
معماری
مهندسین معماری،
معلم خصوصی هنر
کارگردان هنری
مدیر امور هنری
شنوایی سنج
برق کار خودرو
نانوا
وکیل مدافع
پرورش دهنده گاو
متخصص بیوشیمی
متخصص بیوفناوری
سازنده و تعمیرکار قایق
ویرایشگر کتاب و نمایش نامه
گیاه شناس
آجر چین
مهندس و تکنسین ساختمان
بازرس ساختمان
مکانیک ماشین های تجاری
قصاب
کابینت ساز
سیم کش
مدیر کافه و رستوران
اپراتور دوربین
مدیرکمپینگ
تکنسین قلب
متخصص قلب
جراح قلب و عروق
مشاور کاریابی
نجار
سرآشپز
مهندس شیمی
شیمیدان
تکنسین شیمی
مدیر مهدکودک
فیزیوتراپ
مدیر سینما یا تئاتر
مهندس عمران
تکنسین عمران
خون شناس بالینی
کدگزار پزشکی
روانشناس بالینی


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اسلایدر دوم , تله تایپ , خبر داغ , گردشگری
ارسال دیدگاه