زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اقتصادی » افزایش مجدد قیمت خیار/ قیمت جدید انواع میوه و تره‌بار در میادین
تاریخ انتشار : 2021/02/08 - 12:28
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 130595
 142 بازدید

افزایش مجدد قیمت خیار/ قیمت جدید انواع میوه و تره‌بار در میادین

بر اساس نرخنامه جدید اتحادیه صنف بار فروشان میوه و تره‌بار تهران، قیمت خیار افزایش یافت و در مقابل از نرخ گوجه فرنگی در بازار کاسته شد.

افزایش مجدد قیمت خیار/ قیمت جدید انواع میوه و تره‌بار در میادین

اتحادیه صنف بار فروشان میوه و تره بار تهران آخرین نرخ مصوب انواع میوه و محصولات تره بار را برای یک هفته پیش رو اعلام کرد.

بر اساس نرخنامه جدید اتحادیه صنف بار فروشان میوه و تره بار تهران، در بین محصولات سبزی و صیفی پر مصرف، قیمت خیار رسمی با افزایش یک هزار تومانی کف قیمت نسبت به هفته گذشته از هر کیلوگرم ۹ هزار تومان به ۱۰ هزار تومان و با افزایش ۲ هزارتومانی سقف قیمت از ۱۲ هزار تومان به ۱۴ هزار تومان و رقم ممتاز آن با افزایش ۲ هزار تومانی از ۱۴ هزار تومان به ۱۶ هزار تومان افزایش یافته است.

قیمت خیار گلخانه‌ای نیز با افزایش یک هزار تومانی حداقل نسبت به هفته گذشته از هر کیلوگرم ۱۰ هزار تومان به ۱۱ هزار تومان و با افزایش ۲هزارتومانی سقف قیمت از ۱۲ هزار تومان به ۱۴ هزار تومان و رقم ممتاز آن با افزایش ۲ هزار تومانی از ۱۴ هزار تومان به ۱۶ هزار تومان افزایش یافته است.

بر اساس نرخنامه جدید، قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی بوته رس با کاهش ۲ هزار و ۵۰۰ تومانی در کف قیمت نسبت به هفته گذشته به ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و با کاهش ۳ هزار تومانی در سقف قیمت به ۴ هزار تومان و با کاهش ۳ هزار تومانی در رقم ممتاز به ۵ هزار تومان رسیده است.

همچنین هر کیلوگرم بادمجان قلمی با کاهش یک هزار تومانی در کف قیمت نسبت به هفته گذشته ۵ هزار تومان، با کاهش یک هزار تومانی در سقف قیمت ۷ هزار تومان و در رقم ممتاز با کاهش یک هزار تومانی ۸ هزار تومان عرضه می شود. هر کیلوگرم بادمجان گلخانه ای بدون تغییر قیمت نسبت به هفته گذشته از ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان به فروش می رسد.

هر کیلوگرم پیاز زرد نیز بدون تغییر قیمت نسبت به هفته گذشته از ۳ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم پیاز قرمز بدون تغییر قیمت از ۶ تا ۸ هزار تومان فروخته می شود.

هر کیلوگرم کدو مسمایی بدون تغییر نسبت به هفته گذشته بین ۷ تا ۱۰ هزار تومان است.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اقتصادی , بازار , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه