زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۴
» اسلایدر دوم » مدلینگ با «آیلین جاهد»: بازیگر ۶ ساله فیلم «خط فرضی»
تاریخ انتشار : 2021/02/08 - 12:22
 کد خبر: 130575
 631 بازدید

مدلینگ با «آیلین جاهد»: بازیگر ۶ ساله فیلم «خط فرضی»

آیلین جاهد دختر شش ساله متولد دی ماه سال ۱۳۹۳ در تهران است. آیلین جاهد یکی از هنرپیشه های فیلم خط فرضی به کارگردانی فرنوش صمدی است که در بخش سودای سیمرغ سی ونهمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

مدلینگ با «آیلین جاهد»: بازیگر ۶ ساله فیلم «خط فرضی»

آیلین جاهد یکی از بازیگران خردسال در فیلم های سودای سیمرغ است و انتظار می رود بتواند سینمای ایران را با یک هنرپیشه توانای دیگر در سالهای آینده، آشنا کند. آیلین جاهد در فیلم خط فرضی که نخستین فیلم بلند او و کارگردانش نیز محسوب می شود، هم بازی پژمان جمشیدی در نقش حامد، سحر دولتشاهی در نقش سحر و آزیتا حجیان و دیگران شده است.

مادرش اکانت اینستاگرامش برای آیلین جاهد ایجاد کرده و در اینستاگرام آیلین جاهد می توان صدها ژست و استایل آیلین جاهد را در سال های اخیر مشاهده کرد. گویا آیلین جاهد به عنوان مدل برای برخی از برندهای کودک ونوجوان نیز فعالیت دارد.

آیلین جاهد به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون شناخته می شود و بازیگر کودک خط فرضی است. در سریال محکومین ۲ و سریال شاه رگ و سریال سیاه و سفید و سریال روزی روزگاری شاهد نقش آفرینی های آیلین جاهد بودیم.

تصاویر حضور آیلین جاهد در سینما و تلویزیون را می توان در استوری های اینستاگرامش دنبال کرد. او در برنامه اعجوبه ها نیز حضور یافته بود. مادرش در اینستاگرامش، ما را با بخشی از سبک زندگی آیلین جاهد آشنا می کند. اینستاگرام آیلین جاهد بیش از ۱۱ هزار دنبال کننده دارد که در نشانی: @aylinjahed_ در دسترس است.

مادرش به مناسبت ششمین سالگرد تولد آیلین جاهد در اینستاگرامی که برای دخترش ایجاد کرده نوشته:

دخترم، دنیای من! امروز برای من فقط یک روز تولد معمولی نیست بلکه روز تولد تمام شادی‌های‌ عالم است. امروز سال روز مادر شدن من به خاطر وجود توست. امروز روزی است که عاشقانه خدا را شکر میگویم برای داشتن تو.


برچسب ها : ,
دسته بندی : اسلایدر دوم , جذاب ترین ها , خبر داغ , مطالب خواندنی
ارسال دیدگاه