زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» بین الملل » «لامپ‌ اضافی خاموش» در آمریکا
تاریخ انتشار : 2018/07/24 - 19:32
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 13046
 551 بازدید

«لامپ‌ اضافی خاموش» در آمریکا

شرکت تأمین برق ایالت کالیفرنیای آمریکا از مردم این منطقه خواست با توجه به افزایش شدید گرمای هوا برای جلوگیری از قطعی برق، در مصرف آن صرف جویی کنند.

«لامپ‌ اضافی خاموش» در آمریکا

شرکت مدیریت شبکه توزیع برق کالیفرنیا اعلام کرده است به دلیل بالا رفتن دما در غرب آمریکا و کاهش ورود برق به این ایالت،‌ پایین بودن عرضه گاز در کالیفرنیای جنوبی و احتمال زیاد آتش سوزی جنگلها، اقدام به اعلام وضعیت هشدار کرده است.

یکی از شرکت‌های توزیع گاز این منطقه نیز پیشتر نسبت به احتمال قطعی گاز هشدار داده و از مردم خواسته بود تا صرفه جویی کنند.

این شرکت هشدار داد که مردم آماده کاهش مصرف گاز شوند چرا که این احتمال وجود دارد که نیروگاه‌های برق اقدام به مصرف بیشتر گاز کنند تا بتوانند تا حد ممکن از قطعی برق جلوگیری شود.

در بیانیه این شرکت آمده است مردم تا اطلاع ثانوی آماده کاهش فشار در توزیع گاز و کاهش مصرف این حامل انرژی باشند.

پیش بینی‌ها حاکی از آن است که دمای لوس آنجلس در کالیفرنیا تا روز جمعه همچنان بالا بوده و در گرمترین ساعت به 32 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

دمای طبیعی در این موقع از سال در لس آنجلس 29 درجه سانتیگراد است.

در بیانیه شرکت توزیع نیروی برق کالیفرنیا آمده است مردم می توانند با خاموش کردن لامپ‌های اضافه، و استفاده از وسایل برقی پر مصرف قبل از ساعت 17 یا بعد از ساعت 21 و همچنین تنظیم دمای کولرها بر عدد 27 درجه یا بالاتر از قطعی برق در شبکه توزیع جلوگیری کنند.

منبع: فارس


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : بین الملل , خبر داغ
ارسال دیدگاه