زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اجتماعی » شناسایی ایستگاه های منتخب مترو برای احداث فروشگاه شهروند
تاریخ انتشار : 2021/01/26 - 20:20
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 129931
 266 بازدید

شناسایی ایستگاه های منتخب مترو برای احداث فروشگاه شهروند

مدیریت ارتباطات وامور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از بازدید مدیرعامل شرکت شهروند از ایستگاه های منتخب متروی تهران خبر داد.

شناسایی ایستگاه های منتخب مترو برای احداث فروشگاه شهروند

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه محمد وحید کریمی مدیرعامل، ولی الهی معاون شرکت شهروند به همراه نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در راستای توسعه شعب فروشگاه‌های شهروند و دسترسی آسان‌تر شهروندان اقدام به بازدیدی از ایستگاه های سرسبز، فدک؛ امام حسین(ع) و دروازه شمیران متروی تهران کردند.
در این ایستگاه ها فضاهای خالی و مناسب برای در اختیار گذاشتن به شرکت شهروند برای احداث فروشگاه وجود دارد و در این بازدید نیز توافقاتی برای اجاره دادن فضاها انجام شد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه هم از آمادگی این شرکت برای همکاری با شرکت شهروند خبر داد و گفت: در حد توان برای محقق شدن این موضوع کمک خواهیم کرد تا در ایستگاه‌هایی که ظرفیت دارد، این فروشگاه‌ها احداث شود.
گفتنی است این خدمات در راستای رفاه بیشتر شهروندان و مسافران مترو برای دسترسی بهتر به این فروشگاه ها جهت خریدهای روزانه و مایحتاج عمومی خود است.


برچسب ها :
دسته بندی : اجتماعی , انتخاب سردبیر , تله تایپ , حمل و نقل , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه