زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
» حوادث » عشق پنهانی زن میانسال گریبانش را گرفت
تاریخ انتشار : 2021/01/25 - 12:20
 کد خبر: 129875
 157 بازدید

عشق پنهانی زن میانسال گریبانش را گرفت

کارگر رستوران که در جنایتی شبانه، زنی افغانستانی را به قتل رسانده بود با رضایت اولیای دم و تلاش واحد صلح و سازش دادسرای امور جنایی تهران از قصاص رهایی یافت.

عشق پنهانی زن میانسال گریبانش را گرفت

۱۹ دی سال ۹۵، مرد میانسالی با پلیس تماس گرفت و از قتل همسرش خبر داد، او گفت: من شب‌ها سر کار می‌روم، امروز صبح که به خانه آمدم از همسرم خبری نبود. در حالی که داشتم اتاق‌ها را می‌گشتم ناگهان پا‌های همسرم را دیدم که از زیر تخت بیرون زده بود؛ وقتی او را بیرون کشیدم شوکه شدم چرا که دست و پاهایش را بسته بودند و سر و صورتش خونی بود، آثار خون روی دیوار‌ها هم دیده می‌شد.

با تماس این مرد، تیم جنایی راهی محل حادثه شده و در نخستین بررسی‌ها قتل زن میانسال تأیید شد. معاینات اولیه متخصصان پزشکی قانونی نشان می‌داد که این زن ۵۰ ساله بر اثر خفگی به قتل رسیده است.

گوشی تلفن همراه و طلا‌های زن میانسال به‌نام رویا نیز سرقت شده بود. از آنجا که در‌های ورودی خانه سالم بود احتمال وقوع قتل از سوی یک آشنا قوت گرفت و در تحقیقات اولیه، همسر رویا به‌عنوان نخستین مظنون پرونده بازداشت شد، اما مدارک و شواهدی به‌دست آمد که نشان می‌داد وی در این جنایت بی‌گناه است.

دستگیری کارگر رستوران

بدین ترتیب او آزاد شد و در ادامه بررسی‌ها، تیم جنایی ردپای مرد جوانی را در پرونده به‌دست آوردند. مرد جوانی به‌نام هرمز که در رستورانی مشغول به کار بود و آخرین بار با مقتول تماس داشت. هرمز بازداشت شد، اما در حالی که منکر قتل بود تناقض‌گویی‌های وی و اظهارات همکارانش در این خصوص که شب جنایت وی در رستوران نبوده و ساعت ۳ بامداد برگشته است همچنین هذیان‌گویی‌های عجیب وی در خواب که از یک جنایت خبر می‌داد باعث شد تا متهم ۳۲ ساله راز جنایت را برملا کند.

او گفت: حدود سه ماه قبل با رویا آشنا شدم. اوایل به من گفت که مجرد است، من هم به او علاقه‌مند شدم، اما وقتی گفت متأهل است و نمی‌تواند با من ازدواج کند خیلی عصبانی شدم.

شب حادثه ماده مخدر شیشه مصرف کرده بودم، به خانه رویا رفتم تا با او صحبت کنم که دعوایمان شد. در این درگیری سرش را چندین بار به دیوار کوبیدم و بعد از بستن دست و پایش او را خفه کردم. بعد هم طلا‌ها و گوشی تلفن همراهش را سرقت کردم و آن‌ها را فروختم و در ازایش مواد خریدم. پس از بازداشت متهم، مأموران در بررسی سوابق وی دریافتند وی سابقه کلاهبرداری پیامکی نیز دارد. او با ترفند ارسال پیامک برنده شدن در مسابقات رادیویی و تلویزیونی، دست به کلاهبرداری زده بود و مدعی بود که این کار را به خاطر مقتول و خواسته‌های زیاد او انجام داده است.

درخواست قصاص

بدین ترتیب پس از محاکمه هرمز، وی به اتهام قتل عمدی رویا به قصاص و به خاطر کلاهبرداری، سرقت و ضرب و جرح این زن به دیه و زندان محکوم شد.

اما مدتی بعد از محاکمه، خانواده مقتول با تلاش واحد صلح و سازش دادسرای امور جنایی تهران و به خاطر رضای خدا از قصاص او گذشت کردند. روز گذشته متهم با پرداخت دیه، از قصاص رهایی یافت، اما از آنجایی که به ۱۵ سال حبس نیز محکوم شده بود، همچنان در زندان به سر می‌برد تا مدت محکومیتش به پایان رسد.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : حوادث , خبر داغ
ارسال دیدگاه