زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
» اقتصادی » ارزش واقعی سهام عدالت چقدر است؟
تاریخ انتشار : 2021/01/24 - 10:35
 کد خبر: 129838
 172 بازدید

ارزش واقعی سهام عدالت چقدر است؟

ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه حدود ۵۰۰ هزار تومان که چندی پیش تا به زیر ۱۰ میلیون تومان رسیده بود، دوباره تحت تاثیر روند صعودی بازار تا حدود ۱۳ میلیون نیز افزایش یافت. البته این رقم طی هفته‌های قبل و به دلیل روند نزولی بورس کاهشی بود و تا روز گذشته زیر ۱۰ میلیون تومان بود.

ارزش واقعی سهام عدالت چقدر است؟

 

 

به گزارش ایسنا، پس از آزادسازی سهام عدالت، مشمولان این سهام که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند، می توانند با مراجعه به سامانه www.sahamedalat.ir ارزش واقعی سهام و جزئیات دارایی خود را مشاهده کنند.

البته ارزش این سهام تحت تاثیر نوسانات بازار سرمایه افزایشی یا کاهشی می‌شود و در هفته گذشته ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۳۲ هزار تومان حتی تا هشت میلیون تومان هم کاهش یافت. البته طی روزهای چهارشنبه و دیروز، با روند صعودی بازار سرمایه، ارزش واقعی سهام عدالت نیز رو به افزایش رفت.

بر این اساس ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه یک میلیون تومان، روز شنبه ۲۷ دی ماه، ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، روز دوشنبه ۲۹ دی ماه ۱۶ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان، روز سه شنبه ۳۰ دی ماه ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، روز چهارشنبه یکم بهمان ماه ۱۷ میلیون و ۵۴۰ و روز گذشته ۱۸ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان بود.

ارزش واقعی سهام عدالت به ارزش اولیه ۵۳۲ هزار تومان نیز در روزهای شنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته نیز به ترتیب ۹ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان، ۸ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، ۸ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان، ۹ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان و در روز گذشته ۹ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان بود.

البته این مباحث درحالی مطرح می‌شود که سهام داران شخاص امکان معامله سهام خود را ندارند.


برچسب ها :
دسته بندی : اقتصادی , بورس , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه