زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» انرژی » بازدید رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی و مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس از ابرپروژه بیدبلند خلیج فارس
تاریخ انتشار : 2021/01/21 - 11:37
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 129668
 146 بازدید

بازدید رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی و مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس از ابرپروژه بیدبلند خلیج فارس

مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس و رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی از بخش‌های مختلف پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس بازدید کردند.

بازدید رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی و مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس از ابرپروژه بیدبلند خلیج فارس

به گزارش  پایگاه خبری تدبیرتازه نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در بازدید جعفر ربیعی و مرتضی شهیدزاده مدیران عامل بانک‌های عضو کنسرسیوم تامین منابع پروژه بیدبلند خلیج فارس از جمله چقازردی مدیرعامل بانک سپه، بیگدلی مدیرعامل ملت، پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان ، دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت و همچنین مدیران هلدینگ خلیج فارس، محمود امین نژاد، مدیرعامل بیدبلند خلیج فارس آنها را همراهی می‌کرد.

روز پنجشنبه در حالی توسط رئیس‌جمهور و با حضور وزیر نفت، ابر پروژه بیدبلند خلیج فارس به بهره برداری می‌رسد که رئیس‌جمهور در جلسه چهارشنبه هیات دولت گفته بود: بیدبلند تنها یک پالایشگاه نیست بلکه یک شهر عظیم بزرگ و افتخار بزرگ است و این افتتاح نشان می‌دهد که بر سر تحریم حداکثری چه آمد و این پنجشنبه یکی از پنجشنبه‌های بسیار درخشان ماست.

گفتنی است، با افتتاح این ابرپروژه که با راه اندازی آن و تکمیل پروژه انتقال گازهای همراه با نفت، شاهد خاموش شدن فلرها خواهیم بود، در صورت تامین خوراک صد درصدی، بیدبلند بیش از ۷۰۰ میلیون دلار درآمد ارزی و در مجموع بیش از یک میلیارد دلار درآمد سالانه خواهد داشت‌.

این پروژه با سرمایه‌گذاری سه میلیارد و چهارصد میلیون دلار در کمتر از ۳۶ ماه پس از گشایش اعتبارات اسنادی، توسط هلدینگ خلیج فارس از پیشرفت ۱۸ درصدی به مرحله بهره‌برداری کامل رسید.


برچسب ها :
دسته بندی : انرژی
ارسال دیدگاه