زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۱
» انتخاب سردبیر » راهنمای سفر با تور چابهار
تاریخ انتشار : 2021/01/20 - 11:03
 کد خبر: 129592
 390 بازدید

راهنمای سفر با تور چابهار

اگر تا‌به‌حال با تور چابهار به این ‌منطقه سراسر زیبایی سفر نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم در یکی از فصل‌های خوب و خوش‌آب‌و‌هوا سری به آن بزنید. منطقه آزاد چابهار با دیدنی‌های خاص و جذابی که دارد، شما را جذب خود کرده و سفری به‌یاد‌ماندنی برایتان به‌ارمغان می‌آورد.

راهنمای سفر با تور چابهار

در این‌مقاله قصد داریم تا تور‌های چابهار را ‌همراه جاهای دیدنی که شما با برنامه تور‌ها از آن‌ دیدن خواهید کرد، موردبررسی قرار دهیم. درضمن هر‌کدام از موسسات و مراکز توریستی که تور‌های گردشگری را میزبانی می‌کنند، نقاط مختلف و مجزایی را برای گردش در‌نظر دارند؛ پس بهتر است قبل از ثبت‌نام این‌ نکته را درنظر داشته باشید و تور مناسبی را برای خود و هم‌سفران‌تان بخرید.

هم‌چنین شما باید بین تور هوایی چابهار یا سفر زمینی، یکی را انتخاب کنید. انتخاب این‌ مورد می‌تواند تاثیر زیادی در هزینه‌ها و زمان سفر شما داشته باشد. اگر قصد دارید درباره چابهار اطلاعاتی کسب کنید و به این‌ منطقه زیبا سفر داشته باشید، حتما برای شناخت بیشتر چابهار و آب‌های آزاد این‌ منطقه در مطالعه ادامه مقاله ما را همراهی کنید.

آشنایی با چابهار و  آبهای آزاد

چابهار یکی از نام‌های آشنا در‌زمینه گردشگری و توریست است. شهرستان چابهار شهری همیشه‌بهار محسوب می‌شود. این‌ منطقه در شرق سیستان‌و‌بلوچستان و نزدیکی آب‌های آزاد قرار دارد. زیبایی‌هایی منطقه چابهار، با وصف و نوشتن قابل بیان نیستند و نمی‌توان توصیف آن را در چند سطر خلاصه کرد. کشتی‌های اقیانوسی را فقط از نزدیک و با حضور در لنگرگاه‌ها می‌توان با جان دل تماشا کرد.

بندر چابهار تنها بندری است که به آب‌های اقیانوسی متصل می‌شود. هزینه‌های رفت‌و‌آمد به‌دلیل اتصال به ایران از طریق خشکی بسیار اندک است و شما می‌توانید از این‌طریق محصولات، کالاها و گردش‌های برون‌مرزی را امتحان کنید. دسترسی هوایی و وجود فرودگاه باعث شده که تور هوایی چابهار هم یکی از انتخاب‌های مسافران به منطقه باشد. فرودگاه چابهار با امکاناتی خوب و به‌صورت بین‌المللی آماده پذیرفتن میهمانان از داخل و خارج از کشور است.

روشهای سفر به چابهار

برای این‌که سفری دل‌نشین را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنم سفر با تور چابهار علی بابا را درنظر بگیرید. این‌موضوع باعث می‌شود تا شما وقت خود را به‌جای برنامه‌ریزی برای سفر، صرف لذت از زیبایی‌های چابهار کنید. هم‌چنین وقتی شما از یک تور هوایی چابهار یا زمینی برای سفر خود کمک می‌گیرید، راهنما و مسئولان تور، اطلاعات خوبی دراختیار شما قرار می‌دهند. با انتخاب تور مناسب برای سفر، دغدغه رزرو هتل هم نخواهید داشت و وظیفه آن بر‌عهده مسئولان تور خواهد بود. قیمت تور چابهار هم به‌علت تقاضا‌های زیاد و وجود تور‌های فراوان متفاوت است و شما می‌توانید توری متناسب با بودجه خود انتخاب کنید.

سفر به چابهار با هواپیما

یکی از بهترین راه‌های تماشای دیدنی‌های این منطقه خرید تور هوایی چابهار برای سفر است. اگر از تور گردشگری برای سفر خود استفاده نمی‌کنید، حتما قبل از سفر بلیط‌های رفت‌و‌برگشت خود را بخرید تا هنگام برگشت با مشکل مواجه نشوید. سفر شما به چابهار با هواپیما بیشتر از یک ساعت‌و‌نیم نخواهد بود؛ پس اگر می‌خواهید در زمانی کم و بدون خستگی به مقصد برسید، از هواپیما برای سفر‌تان استفاده کنید.

سفر با اتوبوس

اگر از تهران به‌سمت چابهار حرکت کنید، باید 19 ساعت مسیر را طی کرده تا به مقصد برسید. بلیط و هزینه در این نوع از سفر، بسیار ‌ارزان‌تر از روش‌های دیگر است و می‌تواند از ‌نظر هزینه، برای شما به‌صرفه‌تر باشد. توجه کنید که اگر توانایی نشستن در اتوبوس برای زمانی طولانی را ندارید، ترجیحا از این‌روش برای مسافرت استفاده نکنید.

سفر با قطار

سفر با قطار می‌تواند کمی دشوار باشد؛ زیرا ریل مستقیم تا چابهار وجود ندارد. از دو مسیر می‌توان با قطار سفر کرد:

  1. با قطار تا بندر عباس رفته و سپس به‌سمت چابهار با اتوبوس حرکت کنید.
  2. با قطار وارد شهر زاهدان شده و بعد از آن با اتوبوس خود را به چابهار برسانید.

توجه داشته باشید که به‌دلیل مستقیم نبودن مسیر سفر در این‌ روش، بهتر است قبل از سفر، بلیط رفت‌و‌برگشت را تهیه کرده تا هنگام برگشت با مشکلی برخورد نکرد.

سفر با خودروی شخصی

اگر شما نیز از افرادی هستید که رانندگی در جاده را دوست دارند یا می‌خواهید با خانواده به‌صورت شخصی سفر کنید، پیشنهاد می‌کنیم با خودروی خود راهی جاده شوید. با گذر از شهرهای قم، کاشان، نائین، رفسنجان و بم به سیستان بروید و به سمت چابهار حرکت کنید.

معرفی هتلهای چابهار

هتل‌های متنوعی در شهر چابهار برای گردشگران و توریست‌ها در‌نظر گرفته شده است. هر‌هتل ممکن است امکانات و خدماتی را متمایز از دیگر‌هتل‌ها ارائه کند. شما به‌سادگی می‌توانید متناسب با نیاز و بودجه خود، یکی از هتل‌ها را برای اقامت رزرو کنید. هتل لیپار، هتل لاله و هتل آذین از‌جمله هتل‌ها و محل‌های اقامتی مناسب چابهار هستند. اگر از تور برای سفر خود کمک می‌گیرید، باید بدانید که هتل انتخاب‌شده در خدمات تور، از عوامل تعیین‌کننده قیمت تور چابهار شما خواهد بود. معمولا در سفر با تور مبلغی بسیار ایده‌آل را پرداخت می‌کنید. اگر قرار باشد به‌صورت شخصی به سفر بروید، شاید هزینه تور شما فقط برای رزرو هتل کفایت کند؛ پس استفاده از تور‌های چابهار بسیار به‌صرفه‌تر خواهد بود.

کلام آخر

سفر به چابهار به‌صورت شخصی یا استفاده از یک تور چابهار سفری به‌یادماندنی را برای شما به یادگار ثبت خواهد کرد. اگر به بررسی قیمت تور چابهار پرداخته باشید، متوجه شده‌اید که استفاده از یک تور معتبر علاوه‌بر مزایایی که در متن به آن‌ها اشاره کردیم، از نظر هزینه صرفه خوبی برای مسافران دارد. البته در انتخاب تور خود حتما مواردی را که برایتان مهم است، لیست کرده و قبل از رزرو آن، جواب سوالات خود را از مسئولان تور دریافت کنید.


برچسب ها :
دسته بندی : انتخاب سردبیر , تله تایپ , خبر داغ , گردشگری
ارسال دیدگاه