زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱
» تله تایپ » فکری: تا لحظه آخر جنگیدیم/در شهرآورد تیم بدتر نتیجه بهتری می‌گیرد
تاریخ انتشار : 2021/01/11 - 19:13
 کد خبر: 129074
 176 بازدید

فکری: تا لحظه آخر جنگیدیم/در شهرآورد تیم بدتر نتیجه بهتری می‌گیرد

فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: هواداران باوجود نبودن در ورزشگاه شاهد بازی زیبایی بودند؛ در نیمه دوم اشتباهاتی داشتیم اما بازیکنانم تا لحظه آخر جنگیدند.

فکری: تا لحظه آخر جنگیدیم/در شهرآورد تیم بدتر نتیجه بهتری می‌گیرد

محمود فکری پس از تساوی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس در شهرآورد ۹۴ اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را از دو تیم مشاهده کردیم و موقعیت‌های خیلی خوبی روی دروازه ها ایجاد شد. این بازی چهار گل داشت و این نشان می دهد که بازی زیبایی را مشاهده کردید.

وی ادامه داد: بی تردید هواداران از این بازی زیبا راضی بودند و باید از تک تک بازیکنانم تشکر کنم و آنها تلاش زیادی کردند. ما در نیمه دوم اشتباهاتی داشتیم اما بازیکنانم تا آخرین لحظه تلاش کردند.

تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند.

فکری در خصوص تعویض‌های خود اظهار داشت: تعویض‌های ما براساس پیروزی در نیمه نخست بود و شاید می‌شد برنده بازی ما باشیم. فوتبال اینگونه نیست که هر تیمی که موقعیت بیشتری داشته باشد، می‌تواند برنده بازی باشد.

وی ادامه داد: ما باید از گل زودهنگام خود بهتر استفاده می‌کردیم. شاید بازیکنانم از گل زودهنگام ترسیدند. اگر اشتباه نداشتیم قطعا می‌توانستیم برنده باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: دربی اینگونه است که تیم هایی که در جدول شرایط بدتری دارند نتایج بهتری می‌گیرند.

فکری ادامه داد: داور در نیمه نخست استرس زیادی داشت و سوت‌های او بیشتر به سود پرسپولیس بود. در مجموع به آنها خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم توجه بیشتری به داوران شود و آنها بتوانند در بازی‌های بین المللی زیادی سوت بزنند.


برچسب ها :
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه