زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» انرژی » رکورد جدید تولید «رزین اپوکسی» پتروشیمی‌خوزستان به ثبت رسید
تاریخ انتشار : 2021/01/09 - 18:23
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 128973
 207 بازدید

در دیدار با مشتریان رزین اپوکسی اعلام شد:

رکورد جدید تولید «رزین اپوکسی» پتروشیمی‌خوزستان به ثبت رسید

مدیرعامل شرکت پتروشیمی خوزستان با اشاره به ثبت رکورد جدید تولید «رزین اپوکسی» در ۹ ماهه نخست سال جهش تولید از بهره برداری خط تولید محصول جدید «رزین اپوکسی جامد پودری» در نیمه نخست سال 1400 با هدف بی نیازی کشور از واردات محصولات مشابه خبر داد.

رکورد جدید تولید «رزین اپوکسی» پتروشیمی‌خوزستان به ثبت رسید

به گزارش  پایگاه خبری تدبیرتازه نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی خوزستان، جمعی از مدیران عامل شرکت‌های مصرف کننده محصول رزین اپوکسی پتر‌وشیمی خوزستان و همچنین رئیس دفتر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی صنایع پتروشیمی از این شرکت بازدید کردند.

در این بازدید که در راستای سیاست پتروشیمی‌ خوزستان مبنی بر ارتباط مستقیم و دوسویه با مشتریان برای تامین نظر آنها در کیفیت محصولات و همچنین تولید گریدهای جدید مورد نیاز آنها صورت گرفت، «رضا صالح احمدی» با اشاره به سیاست های ابلاغی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ؛مبنی بر تولید بازارمحور و مشتری مدار شرکت های پتروشیمی تابعه ، از ثبت رکوردهای جدید تولید در پتروشیمی خوزستان در سال جهش تولید خبر داد و گفت: 9 ماهه نخست امسال با تحقق صد درصدی برنامه های تولید «رزین اپوکسی»، کل برنامه سال محقق شده است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی خوزستان با اعلام اینکه همزمان با ثبت رکورد جدید تولید با هدف تامین نیاز مشتریان، تولید گرید جدید «رزین اپوکسی جامد پودری» در این شرکت پتروشیمی آغاز شده است، تصریح کرد: این محصول جدید به دنبال برگزاری نشست های متعدد با مشتریان و نیاز آنها از سوی پتروشیمی خوزستان تولید و عرضه شده است.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال نیازسنجی انجام شده از سوی پتروشیمی خوزستان، به طور متوسط سالانه بازار داخلی به تولید و عرضه حدود دو هزار و 500 تن از این محصول نیاز دارد، اظهار داشت: بر این اساس، با اعمال تغییرات فنی در واحدهای فرآیندی و خطوط تولید، عرضه این محصول در پتروشیمی خوزستان آغاز شده است.

صالح احمدی با بیان اینکه گفتگوهای دائم و مستمر با مشتریان برای کسب اطلاع از نیاز بازار و با هدف عرضه محصولات و گریدهای جدید به صورت پیوسته ادامه دارد، تاکید کرد: در این راستا، پس از بررسی شرایط بازار، برنامه ریزی برای ساخت و راه اندازی خط تولید جدید «رزین اپوکسی جامد پودری» در پتروشیمی خوزستان آغاز شده و پیش بینی می شود مطابق با برنامه زمان بندی این واحد جدید نیمه نخست سال 1400 در مدار بهره برداری قرار بگیرد.

این مقام مسئول ظرفیت تولید واحد جدید را حدود سه هزار تن در سال عنوان کرد و افزود: این واحد با دانش و لایسنس ایرانی مراحل ساخت خود را پشت سر می گذارد و سعی شده از امکانات، تجهیزات و ظرفیت های موجود در کارخانه برای تکمیل و بهره برداری از آن استفاده شود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی خوزستان با بیان اینکه «رزین اپوکسی جامد پودری» در تولید محصولات مختلف از جمله مواد اولیه ساخت انواع قوطی کنسرو دارای کاربرد است، خاطرنشان کرد: با ساخت واحد جدید صنعت پتروشیمی از واردات این محصول استراتژیک پتروشیمی بی نیاز می‌شود.

در این دیدار همچنین  رئیس دفتر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی پتروشیمی ارتباط دوسویه پتروشیمی‌خوزستان با مشتریان را اقدامی مثبت ارزیابی کرد و گفت: این ارتباط موجب پیشرفت صنعت است و البته پتروشیمی خوزستان و سایر پتروشیمی‌ها با ارتقای روزافزون کیفیت محصولات خود موجب خواهند شد تا واردات بسیاری از محصولات به کشور قطع شود و البته این مستلزم کیفیت برتر محصولات داخلی است.

مرضیه طهماسبی خاطر نشان کرد: متاسفانه شاهد هستیم که برخی ناهماهنگی‌ها در بین دستگاه‌های دولتی بعضاً موجب ‌بروز برخی مشکلات برای تولیدکنندگان می‌شود. باید با ارتباط بیشتر تولیدکنندگان با دستگاه‌های دولتی برای انتقال مشکلات و همچنین تسهیل بروکراسی در داخل دولت این موانع را که موجب بعضاً سرگردانی تولیدکنندگان بین ادارات مختلف می‌شود؛ از سر راه آنها برداشته شود.


برچسب ها :
دسته بندی : انرژی
ارسال دیدگاه