زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» بازار دیجیتال » تولید چند مدل از پلی‌استیشن متوقف شد
تاریخ انتشار : 2021/01/04 - 18:24
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 128687
 949 بازدید

تولید چند مدل از پلی‌استیشن متوقف شد

چندی پیش بود که فروشگاه اصلی سونی احتمال متوقف شدن تولید پلی‌استیشن ۴ پرو را مطرح کرد. اخیرا نیز یک خرده‌فروشی ژاپنی با انتشار اطلاعیه‌ای برای کاربران خود، از متوقف شدن تولید چندین مدلِ پلی‌استیشن ۴ خبر می‌دهد. همراه ما باشید.

تولید چند مدل از پلی‌استیشن متوقف شد

این اطلاعیه توسط یکی از کاربران توییتر با نام Cheesemeister شناسایی و ترجمه شد. در این اطلاعیه اعلام شده است که این خرده‌فروشی پنج مدل از پلی‌استیشن ۴ را موجود نخواهد کرد:

مشتریان عزیز! به علت پایان یافتن تولید سازنده، محصولات زیر موجود نخواهد شد:

پلی‌استیشن ۴ مدل ۵۰۰ گیگابایت سفید رنگ

پلی‌استیشن ۴ مدل ۱ ترابایت سیاه رنگ

پلی‌استیشن ۴ مدل ۱ ترابایت سفید رنگ

پلی‌استیشن ۴ مدل ۲ ترابایت سیاه رنگ

پلی‌استیشن ۴ پرو مدل ۱ ترابایت سفید رنگ

پیش از این نیز فروشگاه سونی در آمریکا از پایان یافتن تولید پلی‌استیشن ۴ پرو خبر داده است. این فروشگاه در سال ۲۰۱۹ و با هدف فروش سخت‌افزار، نرم‌افزار و لوازم جانبی به مصرف‌کنندگان تاسیس شده بود. در ماه دسامبر بود که صفحه‌ی محصول پلی‌استیشن ۴ پرو اقدام به نمایش پیغام زیر کرد:

در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای موجود کردن این محصول در آینده وحود ندارد.

البته پس از توجه رسانه‌های خبری به این پیغام، فروشگاه سونی اقدام به حذف آن کرد اما این محصول هنوز ناموجود است. تاکنون سونی هیچ بیانیه‌ای رسمی درباره‌ی توقف تولید پلی‌استیشن ۴ منتشر نکرده است.

این مسئله اصلا عجیب به نظر نمی‌رسد؛ اکنون در نسل نهم کنسول‌ها قرار داریم و هدف سونی نیز انتقال تدریجی بازی‌بازان به نسل جدید است. اگرچه این شرکت تا چندین سال آینده از کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ پشتیبانی می‌کند، اما تولید آن‌ها گام به گام کاهش پیدا خواهد کرد تا نهایتا به صفر برسد. این موضوع وقتی منطقی‌تر می‌شود که بدانیم قیمت ۴۰۰ دلاری پلی‌استیشن ۴ پرو با قیمت نسخه‌ی دیجیتال پلی‌استیشن ۵ یکسان و تنها صد دلار از نسخه‌ی دیسک‌خور ارزان‌تر است.


برچسب ها :
دسته بندی : بازار دیجیتال , تله تایپ , خبر داغ , فناوری
ارسال دیدگاه