زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۲۹
» اجتماعی » عذرخواهی شركت بهره برداري متروي تهران و حومه به دلیل نقص فنی در خط 5
تاریخ انتشار : 2020/12/13 - 15:40
 کد خبر: 125480
 153 بازدید

عذرخواهی شركت بهره برداري متروي تهران و حومه به دلیل نقص فنی در خط 5

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از نقص فنی پیش آمده در خط 5 متروی تهران از شهروندان و مسافران عذر خواهی کرد.

عذرخواهی شركت بهره برداري متروي تهران و حومه به دلیل نقص فنی در خط 5

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، مهندس فرنوش نوبخت افزود: شرکت بهره برداري متروي تهران و حومه به عنوان بزرگترین شرکت در زمینه حمل‌ونقل ریلی درون شهری کشور همواره سعی کرده است بهترين خدمات رساني را به شهروندان و مسافران ارائه دهد. اما نقص فنی در برخی از قطارها یکی از مشکلاتی است که با تمامی تلاشی که ما برای سرویس و اورهال کردن قطارها انجام می دهیم شاهد آن هستیم.
وی با اشاره به اینکه صبح امروز يكشنبه 23 آذر ماه 1399 با قطعي شبكه ارتباطي در خط5 روبه‌رو شدیم و تلاش کارشناسان فنی برای رفع نقص فنی پیش آمده كمي طولاني شد و قطار ساعت 8:30 اعزام شد.گفت: براي كاهش ازدحام جمعيت قطار سريع السير فوق العاده در خط ۵ اعزام شد.
مدير عامل شركت بهره برداري متروي تهران وحومه در صورت بروز اختلال فني همكاران ما تمركز خود را برروي رفع اختلال دارند، تصريح كرد: تکریم ارباب رجوع وظیفه ماست و اگر پرسنل ايستگاه هاي خط پنج برخورد نا مناسبي داشتندعذر خواهي مي كنم.
وي خاطرنشان كرد: شركت بهره برداري متروي تهران و حومه همواره مشتری مداری را سرلوحه كار خود قرار داده و شهروندان مي توانند از طريق سامانه‌های ارتباطی مختلف از جمله سامانه پیام کوتاه 30004277 و سامانه تلفن گویا88740163-6، طریق ایمیل info.metro@tehran و تلفن ارتباطات مردمی 66712216 انتقادات و پيشنهادات خود را ارائه دهند تا پيگيري لازم را انجام دهيم.


برچسب ها :
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , حمل و نقل , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه