زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۲۹
» اجتماعی » سیل در بوشهر جان دو نفر را گرفت
تاریخ انتشار : 2020/12/07 - 14:58
 کد خبر: 124801
 110 بازدید

سیل در بوشهر جان دو نفر را گرفت

در جریان سیل روز گذشته دشتستان استان بوشهر ۲نفر جان باخته‌اند؛ بارندگی‌های شدید به تأسیسات آب، برق، راه‌سازی، منازل مسکونی و کسب‌وکار مردم استان خساراتی وارد کرد.

سیل در بوشهر جان دو نفر را گرفت

بارش‌ باران روز گذشته در استان بوشهر سبب جاری شدن سیل در شهرستان‌های دشتستان، گناوه، دیلم و بوشهر شد که میزان بارش باران در برخی نقاط تا ۱۶۰ میلیمتر گزارش شده است.

بارش‌های روز گذشته اگرچه سبب سیلابی شدن رودخانه‌ها و آبگیری سدها و بندهای ذخیره‌ای شد ولی آسیب‌هایی به بخش‌های کشاورزی، تاسیساتی و واحدهای مسکونی و کسب‌وکار وارد کرد.

جهانگیر دهقان با اشاره به بارش‌های روز گذشته در استان بوشهر اظهار داشت: بیشترین بارش باران در شهرهای دشتستان به‌گونه‌ای که در شبانکاره ۱۶۵ و در وحدتیه ۱۵۵ میلیمتر بارش باران ثبت شده است.

وی، با بیان اینکه در برازجان بیش از ۱۱۴.۷ میلیمتر بارش باران ثبت شده است گفت: در خارگ ۱۱۰، گناوه ۹۰.۲، جم بیش از ۶۰ دیلم ۵۱ ، اهرم ۴۵ میلیمتر باران بارید و مابقی شهرها زیر ۳۰ میلیمتر بارش باران ثبت شده است.

مدیرکل بحران استان بوشهر از جان باختن ۲ خانم در دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: یک خانم در منطقه سوک دشتستان به سبب ریزش کوه و اصابت سنگ به سرش و یک خانم دیگر هم کنار رودخانه‌ فصلی برازجان در سیلاب گرفتار شد و جان باخت.


برچسب ها :
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , حوادث , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه