زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» بانک و بیمه » بازدید سرزده رییس هیئت مدیره بانک دی از شعبه کیش
تاریخ انتشار : 2020/12/02 - 16:51
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 124273
 61 بازدید

بازدید سرزده رییس هیئت مدیره بانک دی از شعبه کیش

غلامرضا خلیل ارجمندی، رییس هیئت مدیره بانک دی در بازدید سرزده از شعبه کیش بر اهمیت فعالیت این شعبه با توجه به موقعیت استراتژیک جزیره کیش به عنوان شاهراه صادراتی و وارداتی کشور تاکید کرد.

بازدید سرزده رییس هیئت مدیره بانک دی از شعبه کیش

به گزارش  تدبیرتازه نیوز به نقل از روابط عمومی بانک دی، غلامرضا خلیل ارجمندی، رییس هیئت مدیره بانک دی، در بازدید از شعبه کیش، ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران این شعبه در بازاریابی و جذب منابع سازمان‌ها و شرکت‌های عظیم منطقه آزاد کیش، بر لزوم ارائه راهکارهای تخصصی به مشتریان تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، ارجمندی در جریان این بازدید با اشاره به امضای تفاهم نامه مشترک میان بانک دی و سازمان منطقه آزاد کیش گفت: جزیره کیش در مقایسه با دیگر نقاط کشور ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی در تمامی زمینه‌ها دارد و بسیاری از امکانات و سرمایه‌ها، در کنار سرمایه گذاران خوشنام و شرکت‌های صادراتی و وارداتی توانمند در این منطقه متمرکز شده است و باید از این فرصت در راستای توسعه و گسترش همکاری های مشترک میان بانک دی و سرمایه گذاران بهره برد.

وی افزود: بانک دی نخستین بانک خصوصی کشور است که توانسته با ارائه راهکارهای تخصصی و منعطف در کنار طراحی محصولات و خدمات جذاب، موفق به ایجاد زمینه های همکاری مشترک با سازمان منطقه آزاد کیش و امضای تفاهم نامه مشترک با این سازمان شود تا نقش خود را در حمایت از تولیدکنندگان داخلی کلیدی کشور پررنگ‌تر ایفا کند.

رییس هیئت مدیره بانک همچنین مکان‌یابی بهینه شعب را از عوامل تاثیرگذار بر کارکرد همکاران شعبه دانست و تصریح کرد: با توجه به تعداد کم شعب بانک دی در استان‌ها، مکان یابی شعب بانک دی باید به گونه ای انجام شود که زمینه دسترسی سریع مشتریان به شعبه و تسهیل امور بازاریابی را فراهم آورد و محل استقرار شعبه در کانون توجه و مناطق تجاری قرار گیرد.

گفتنی است، کارکنان شعبه کیش در نشست صمیمی با رییس هیئت مدیره بانک ضمن ارائه گزارش عملکردی از اقدامات انجام شده برای تحقق شاخص های عملیاتی به بیان مسائل و نقطه نظرات خود در زمینه پیشبرد امور شعبه پرداختند.


برچسب ها :
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه