زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» بین الملل » پوتین: جنگ جهانی چهارم با سنگ خواهد بود
تاریخ انتشار : 2018/06/07 - 18:24
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 12411
 313 بازدید

پوتین: جنگ جهانی چهارم با سنگ خواهد بود

رئیس جمهوری روسیه درگفت وگوی سالانه با مردم کشورش اعلام کرد:درصورت وقوع جنگ جهانی سوم بشرباانواع تسلیحات روبرو است اما در جنگ جهانی چهارم فقط سنگ خواهد داشت.

پوتین: جنگ جهانی چهارم با سنگ خواهد بود

ولادیمیر پوتین امروز( پنجشنبه) در این گفت وگو که به صورت زنده از طریق شبکه 24 روسیه انجام شد، در پاسخ به پرسش یکی از شهروندان این کشور در مورد امکان آغاز جنگ سوم جهانی با استناد به اظهارات آلبرت انیشتین فیزیکدان مشهور، این مطلب را بیان کرد.

پوتین در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص زمان پایان یافتن تحریم های ضد روسی آمریکا نیز گفت: نمی توانم تاریخ مشخصی برای لغو تحریم ها اعلام کنم، فشار بر روسیه زمانی پایان می یابد که شرکای ما به این واقعیت پی ببرند که سیاست فشار بر روسیه بی فایده است و از آن نتیجه ای نمی گیرند؛ خوشبختانه به نظر می رسد شرکای ما به تدریج در حال رسیدن به این نتیجه هستند.

وی با اشاره به محدودیت های اخیر آمریکا علیه کشورهای اتحادیه اروپا و کانادا، اعلام کرد: اسمی به جز تحریم نمی توان بر روی این رویکرد آمریکا گذاشت، شرکای اروپایی ما که همواره از تحریم روسیه حمایت می کردند، هیچ وقت فکر نمی کردند که روزی واشنگتن برای آنان نیز محدودیت اعمال کند.

رئیس جمهوری روسیه با بیان اینکه تحریم دیگر کشورها سیاستی شکست خورده است، خاطرنشان کرد: آنها (مقام های آمریکایی) همواره به روسیه اتهامات مختلفی می زنند چرا که می خواهند به هر وسیله مانع پیشرفت روسیه شوند.

وی ادامه داد:اتهام آمریکا علیه روسیه ادامه دارد چرا که آنها می خواهند به بهانه های مختلف روسیه را باز تحریم کنند درحالی که باید بجای تحریم به روابط سازنده روی آورند.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : بین الملل , خبر داغ , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه